en wat is nou 1% ?
Ik vrees dat we dat echter niet gaan halen, zelfs niet 1% van de Ph 1 en Ph 2 rijd(st)ers

Nou we het daar over hebben hoeveel promille is eigenlijk op de Clubdag bij de Somp komen opdagen?frank65 schreef:Als 1% 15-11 naar Johan gaat hebben we een parkeerprobleem
en wat is nou 1% ?
Ik vrees dat we dat echter niet gaan halen, zelfs niet 1% van de Ph 1 en Ph 2 rijd(st)ers

Klopt helemaal, maar dat is geen antwoord op mijn vraag of er iemand geteld heeft hoeveel leden daadwerkelijk zijn komen opdagen over de gehele dag gezien bij de Somp?Harm van Beek schreef:30 auto's op 1500 leden is ruim 2%....
27 x C5 zijn er geweest.Harm van Beek schreef:Er waren er op een bepaald moment 25 of 26, meen ik... Later zijn er nog een paar aan komen waaien...
+ 1 zwart eitjeHerman schreef:27 x C5 zijn er geweest.Harm van Beek schreef:Er waren er op een bepaald moment 25 of 26, meen ik... Later zijn er nog een paar aan komen waaien...

je doet het er om hèDuck schreef:nog 18 maar
We hadden, terwijl hij zat te eten, stiekem een KPH moeten monteren. Had ik best een paar eurootjes voor over gehad...ms-C5 schreef:Nope, voor ik het wist, zat ie al in die eet schuur