Dit is wat je op het display ziet:WilfredenElke schreef:Ik ben wel benieuwd naar de weergave op het scherm en de wijze van bediening.
Is het zo dat je met een mp3 speler aangesloten kunt skippen door nummers vanaf de radio en vanaf de stuurbediening?
Kunnen jullie ook aangeven hoe e.e.a. op het scherm wordt weergegeven. Ik neem aan dat de naam van de track etc niet wordt weergegeven?
Als je een willekeurige mp3/4 speler aansluit wordt het nummer op de mp3/4 speler wel aangeven?
En een laatste vraag, is een RT2 een VDO of Clarion of kan dat beide zijn.
BVD

Eigenlijk gewoon cd wisselaar informatie (logisch ook).
Je kan 'm gewoon van het stuur bedienen, behalve dat snel vooruitspoelen met geluid dus zoals gezegd niet werkt (als je het ffwd knopje ingedrukt houdt ga je heel snel skippen

Bedoel je de pinnen van de blauwe iso connector? (uit het C blok)Bo Egem schreef:Eindelijk...ik heb toch echt een VDO RD3-00 model no. 22RC290/35S
Nu nog mijn aansluiting even testen of alles wat aan het chassis moet liggen ook daadwerkelijk aan het chassis ligt. Misschien dat dat helpt mijn ruis te verminderen, al hoewel ik mijn twijfels daarover heb omdat de line in wel goed klinkt.
@ Guido; weet jij toevallig al waar alle pinnentjes van de aansluiting voor dienen?
Groet.
Deze post op het navigatieforum beschrijft het redelijk:
http://www.navigatiehelpsite.nl/Forum/v ... php?t=3328
Waar je naar kan kijken (mbt contact aan chassis) is als je de xcarlink openmaakt, dat het veertje aan de printplaat goed contact maakt met de behuizing (hier zit een apart contactvlakje waar het veertje tegenaankomt).
Misschien kan je ook pin 15 meten, maar die moet bijna wel goed met de massa van de auto verbonden zijn.