Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie algemene vragen.
Auteur |
Bericht |
Roman
V.I.P.
Geregistreerd: 27 mei 2006 22:02 Berichten: 10675
Auto: Honda C-RV E:HEV
Opties: Van alles
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2024
Energielabel: A
Kleur: Blauw
Naar boven
|
 Re: kwaliteit citroen
ik heb ook geen probleem met de stoelen...
|
12 aug 2008 09:54 |
|
 |
JHV
C5club Chief Executive
Geregistreerd: 11 okt 2007 11:21 Berichten: 2889
Auto: Opel Meriva
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: EAT8
Naar boven
|
 Re: kwaliteit citroen
Ger, heb je dit draadje goed gelezen, er zijn andere c5 rijders die ook kritiekpunten hebben. En dat ook gewoon zeggen. Kijk ook maar eens op een meeting, daar wisselen we ook ervaringen uit over het oplossingen van kritiekpunten. Bijvoorbeeld de achterruit. johan
|
12 aug 2008 10:08 |
|
 |
Sjever
C5club extreme Die-Hard
Geregistreerd: 08 dec 2006 21:22 Berichten: 822 Woonplaats: Goirle
Auto: C5 Sedan Exclusive 2.0 Automaat
Opties: Pack Detection Exclusive Pack Protection Xenon,Navi,half leder,electr- zetels
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2009
Energielabel: D
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 133576
Kleur: Gris Aluminium EZRC
Naar boven
|
 Re: kwaliteit citroen
GuidoK schreef: Dat jij je originele pompje nog hebt sta ik van te kijken. Misschien ligt het aan spaarzaam gebruik of weinig gebruik van de achterwiswas of zoiets. Een representatief beeld lijkt me, 1e , mijn ruitensproeierpomp is ook nog de eerste,en heb geen achtersproeier,... dus ? ten 2e , wat betreft je onderhoudskosten per Km , natuurlijk lopen die op, bij km standen boven de 300.000, dat lijkt mij wel representatief voor die extreme km standen(bij elk merk), maar mij gaat het er om dat ik in de 60.000 km die ik nu in die van mij rijdt nog geen groter probleem ben tegengekomen dan het te laat wisselen van mijn bougies, maarja ik doe mijn onderhoud zelf, en dan komen we toch weer op het punt van welke "Garage", ik ben ook van mening hoe vaker er aan een auto gesleuteld word, hoe meer problemen je krijgt, door vergeten ringetjes , moertjes e.d., kortom als je eenmaal een serieus probleem gehad hebt met je auto, word het alleen maar erger(en dit geldt miz.extra voor franse merken daar die constructief ingewikkelder in elkaar zitten dan bvb. een ford of opel) Wat betreft de elektronica, volgens mij echt een DHZ probleem, heb zelf cruisecontrol, Xenon,en parkeersensors in gebouwd, en alles werkt nog prima, maar heb wel alle stroom bij de + van de (1e en originele 6 jaar oude)accu weggehaald dus buiten het can systeem om. 
_________________ Nu, C5 Exclusive 2.0i 16V automaat Gris Aluminium Citroën DS19 hydrauliek 1965 Renault Frégate Amiral 1956
ex-C5 Exclusive 2.0i 16V automaat 2005 Ganache 27-RD-FZ ex-C5 ligne prestige2.0i 16V automaat2002 Orga#:9226CJ 90-JF-PB ex- Xantia Harmonie 18i 16v 1996, PS-BV-24 ex BX19TRS 1988, TB-96-KN ex BX16TRS 1983 JS-94-SB
|
12 aug 2008 14:17 |
|
 |
GuidoK
C5club extreme Die-Hard
Geregistreerd: 12 sep 2007 23:15 Berichten: 868
Auto: xc70 Limited Edition
Opties: bijna alles
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Energielabel: B
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 60dkm
Kleur: Twilight Bronze
Naar boven
|
 Re: kwaliteit citroen
Ik doelde uiteraard op de wiswas van de break. Als je een sedan hebt zal je achterruit waarschijnlijk ook nog wel goed zijn Maar goed, ik vind 300dkm absoluut geen extreme voor een diesel in het hogere middenklassegment; met 60dkm vind ik dat je auto nog vrijwel nieuw is (als je dan al hoge onderhoudskosten hebt is het niet best; jij bent misschien net aan je eerste setje nieuwe banden toe  ). Het is immers geen boodschappenautotje, dus kan je daaraan nou eenmaal ook een wat zwaarder verwachtingspatroon aan hangen. Merken als volvo en mercedes hebben diesels die zonder ingrijpend onderhoud tot 600dkm draaien. Ik ben ook van mening dat een moderne diesel zonder problemen 300dkm+ moet kunnen draaien zonder koppakking of koppelingproblemen, met name bij snelweggebruik, en dat gebeurt dus al op grote schaal bij 200dkm. En dat deze systematisch in ieder geval bij de 2.0 hdi modellen kapot gaan ligt heus niet aan onderhoud bij de garage, bij die onderdelen blijven ze heus wel vandaan voor het onderhoud hoor! En dat geld dus voor het grootste gedeelte van de mankementen. (remklauwen, kapotte achterruit) De zaken die onderhoud bij hoge kilometerstanden zouden kunnen doen oplopen zijn juist de zaken die behoorlijk goed heel blijven (op enkele kapotte turbo's na, ook altijd prijzig). De ophangingen, aandrijfassen, rubbers en schokdempers / bollen blijven namelijk erg lang goed, dus jouw redenatie gaat wat dat betreft dan ook niet op.
_________________ IAM ISTVC 'ALIQVID FIET' METVO
|
12 aug 2008 14:43 |
|
 |
Klaverblaadje
V.I.P.
Geregistreerd: 30 nov 2006 18:42 Berichten: 6169 Woonplaats: Hoogkarspel (1616)
Auto: Sedan 2.7 HDIF Exclusive
Opties: Schuifdak , beige matinal leer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: F
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11679
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 280000
Kleur: Vert Suroit
Naar boven
|
 Re: kwaliteit citroen
Sjever schreef: ik ben ook van mening hoe vaker er aan een auto gesleuteld word, hoe meer problemen je krijgt  Deze bewering slaat natuurlijk nergens op, maar ik kan er wel in meegaan, maar dan moet je wel een auto hebben die niet vanaf de eerste dag terug wil naar z'n honk en daar het liefste blijft. Ik heb zelf altijd het goedkoopste en fijnste gereden met auto's waar ik geen preventief onderhoud aan deed, en zelf alleen op tijd de olie en filters verving en reparaties alleen gedaan werden als het niet anders kon. De meeste problemen heb ik gehad met (lease) auto's die keurig op tijd werden geserviced. Het leek wel of ze beroerder van de garage terug kwamen als dat ze er heen gegaan waren, de dingen waar je om vroeg waren niet gedaan en andere dingen waar niets mee mis was waren zonder reden (?) vervangen. Dit waren in 99% van de gevallen van die grote fabrieks garages, waar je geduldig uitlegt aaan de receptionist wat je probleem is, en die dan onder het slaken van deskundige kreten als "ehu, jahaa, ehu, ehu" een werkorder met voorgeponste opdrachten invult en waarna je auto achter een slagboom naar de volgende verdieping verdwijnt met de zekerheid dat de betreffende monteur NIET weet wat JOUW probleem is. Ik denk dat het heel belangrijk is dat je bij een dure gecompliceerde auto als de C5 er een beetje verstand van hebt zodat je niet meteen op elk voorstel van de garage ingaat maar je gezonde verstand gebruikt en desnoods om een second opinion vraagt. Daarom ga ik ook het liefst naar een kleine garage waar je kunt zien wat er gebeurd en met de monteur zelf kunt overleggen wat wel of niet nodig is. Elke auto kun je geluk of pech mee hebben, zowel met nieuw als 2ehands, mijn C5 is nog jong, maar wat betreft kwaliteit en afwerking hoort hij zeker in de betere klassen, ik heb veel, erg veel auto's gereden in mijn leven, een groot deel daarvan behoorde tot het duurdere gedeelte van de drie Duitse merken, en ik zou over mijn ervaringen daarmee verhalen kunnen schrijven die sommige lezers van dit forum nachtmerries zouden kunnen bezorgen. Tegen bovenstaande klagers die veel pech gehad hebben met hun C5 zou ik willen zeggen, stop hier met klagen of neem een ander merk want mijn C5 en ook die van de meeste forumleden doen het goed en misschien heb je inderdaad gewoon pech met je auto of heeft de vorige eigenaar hem afgeragd, of misschien ligt het toch aan het feit dat het niet botert tussen jou en de C5. Maar stop met dat gejammer want je roept alleen maar steeds meer aversie op!
_________________ (\__/) (='.'=) (")_(") 5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol) 4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km 3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013 2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013) 1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune
シトロエンC6が世界で最高の車
|
12 aug 2008 16:06 |
|
 |
Sjever
C5club extreme Die-Hard
Geregistreerd: 08 dec 2006 21:22 Berichten: 822 Woonplaats: Goirle
Auto: C5 Sedan Exclusive 2.0 Automaat
Opties: Pack Detection Exclusive Pack Protection Xenon,Navi,half leder,electr- zetels
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2009
Energielabel: D
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 133576
Kleur: Gris Aluminium EZRC
Naar boven
|
 Re: kwaliteit citroen
GuidoK schreef: Ik doelde uiteraard op de wiswas van de break. Als je een sedan hebt zal je achterruit waarschijnlijk ook nog wel goed zijn Maar goed, ik vind 300dkm absoluut geen extreme voor een diesel in het hogere middenklassegment; met 60dkm vind ik dat je auto nog vrijwel nieuw is (als je dan al hoge onderhoudskosten hebt is het niet best; jij bent misschien net aan je eerste setje nieuwe banden toe  ). Het is immers geen boodschappenautotje, dus kan je daaraan nou eenmaal ook een wat zwaarder verwachtingspatroon aan hangen. Merken als volvo en mercedes hebben diesels die zonder ingrijpend onderhoud tot 600dkm draaien. Ik ben ook van mening dat een moderne diesel zonder problemen 300dkm+ moet kunnen draaien zonder koppakking of koppelingproblemen, met name bij snelweggebruik, en dat gebeurt dus al op grote schaal bij 200dkm. En dat deze systematisch in ieder geval bij de 2.0 hdi modellen kapot gaan ligt heus niet aan onderhoud bij de garage, bij die onderdelen blijven ze heus wel vandaan voor het onderhoud hoor! En dat geld dus voor het grootste gedeelte van de mankementen. (remklauwen, kapotte achterruit) De zaken die onderhoud bij hoge kilometerstanden zouden kunnen doen oplopen zijn juist de zaken die behoorlijk goed heel blijven (op enkele kapotte turbo's na, ook altijd prijzig). De ophangingen, aandrijfassen, rubbers en schokdempers / bollen blijven namelijk erg lang goed, dus jouw redenatie gaat wat dat betreft dan ook niet op.  Als je mijn profiel bekijkt zie je dat, ze de 2ton ook nadert, op LPG 
_________________ Nu, C5 Exclusive 2.0i 16V automaat Gris Aluminium Citroën DS19 hydrauliek 1965 Renault Frégate Amiral 1956
ex-C5 Exclusive 2.0i 16V automaat 2005 Ganache 27-RD-FZ ex-C5 ligne prestige2.0i 16V automaat2002 Orga#:9226CJ 90-JF-PB ex- Xantia Harmonie 18i 16v 1996, PS-BV-24 ex BX19TRS 1988, TB-96-KN ex BX16TRS 1983 JS-94-SB
|
12 aug 2008 16:09 |
|
 |
Rene
Beheerder
Geregistreerd: 26 mei 2006 20:04 Berichten: 8100 Woonplaats: Velsen.
Auto: C5 Berline "de Gouden Koets"
Opties: C5 Club instaplijsten.LED's in de koplampen en comfortbollen.
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2005
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10481CJ
Productienummer: 10178
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 171717
Kleur: Sable Langrune
KPH: Achter
Naar boven
|
 Re: kwaliteit citroen
Sjever schreef: ik ben ook van mening hoe vaker er aan een auto gesleuteld word, hoe meer problemen je krijgt  Dit klopt echt  Een week na mijn koppelingswissel bij oldenhage kreeg ik de volgende storing; Brandstof bijvullen.  Oh, en mijn wielen trilden meteen al niet al meer 
_________________ C5 Berline 2005 C4 Cactus 2015 Aygo 2015 Peugeot 108 2019 Honda CBF 1000i 2007 (dagelijkse kilometervreter bij droog weer)
|
12 aug 2008 16:37 |
|
 |
Duck
V.I.P.
Geregistreerd: 13 nov 2007 23:47 Berichten: 4456 Woonplaats: Zeewolde
Auto: Tourer Ligne Business 1.6
Opties: PP, RT6, Open dak, verwarmd leer. Nav, etc
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2012
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12902CJ
Productienummer: 10247
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 191.000
Kleur: EEHD LAK GRIS HARIA 2
Naar boven
|
 Re: kwaliteit citroen
elke auto heeft zijn voor en tegens ik vind de citroen met bollen nog steeds zeer fijn monteur doet precie s wat er gedaan moet worden om hem fijn te houden. In al die jaren citroen rijden geen dingen gehad waarvan ik zij: nu ga ik naar een andere auto de golf diesel was ook fijn maar bollen zijn fijner en moest te veel bijlegen om steeds weer andere golf te kopen voor en tegens he merkte wel dat de c5 boven de 180 iets flauw werd in de vering toen wilde ik wel dat hij stugger was maar hoevaak rij je dat nu of ligt dat aan mijn c5? moeder duck dacht dat haar auto trilde had net 3000km in de c5 op bijrijdersstoel gezeten ik even in haar auto rijden nee hoor was gewoon door de normale vering  trilt altijd
_________________

ex C5 2.0 HDI VTR 137PK ex C5 2.0 HDI Difference II 110Pk ex Xantia 19sd pallas ex Xantia 19d ex Citroen BX TD ex lelijke eenden (what's in a name)
|
12 aug 2008 17:06 |
|
 |
GuidoK
C5club extreme Die-Hard
Geregistreerd: 12 sep 2007 23:15 Berichten: 868
Auto: xc70 Limited Edition
Opties: bijna alles
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Energielabel: B
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 60dkm
Kleur: Twilight Bronze
Naar boven
|
 Re: kwaliteit citroen
Dan kan je tussen nu en 60dkm misschien een nieuwe koppeling nodig hebben  (even uitgaande dat de 2.0 benzine dezelfde koppeling heeft als de diesel en even zwaar belast). Het koppakking probleem heb je in ieder geval niet.
_________________ IAM ISTVC 'ALIQVID FIET' METVO
|
12 aug 2008 17:24 |
|
 |
Roman
V.I.P.
Geregistreerd: 27 mei 2006 22:02 Berichten: 10675
Auto: Honda C-RV E:HEV
Opties: Van alles
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2024
Energielabel: A
Kleur: Blauw
Naar boven
|
 Re: kwaliteit citroen
ik heb nu 84000 km met mijn 1.6hdi en tot nu toe geen rare dingen gehad buiten het normale onderhoud. de duurste beurt was de 60k beurt omdat ik rondom nieuwe remblokken moest hebben. banden liggen nu ook nieuw erop. enige waar mijn auto veel te kampen heeft gehad is problemen met het roetfilter gedoe maar alles is mooi door mijn dealer en citroen belgie opgelost. als ik mijn C5 vergelijk met mijn seat toledo met VW techniek ben ik blij dat ik C5 rij. de toldeo was elke week wel bij de dealer, en het aller ergste vond ik toch wel de gesprongen DB riem bij 28000 km. onderdelen van de motor kwamen rechtstreeks uit wolfsburg... en zo heb ik nog wel genoeg brieven liggen met klachten die ik met de importeur gewisseld heb... maar ik vind het spijtig dat er mensen zijn die niet zo tevreden zijn... maar goed uiteindelijk blijven het auto's die door robot's en mensen ineen gezet zijn. 
|
12 aug 2008 19:06 |
|
 |
Ronald
V.I.P.
Geregistreerd: 27 mei 2006 23:54 Berichten: 4883 Woonplaats: Leiden
Auto: C6 3.0HDI Exclusive
Opties: 1 van 3
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: D
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 165.000
Kleur: Blanc Banquise
Naar boven
|
 Re: kwaliteit citroen
Haha, Guido heeft natuurlijk wel een beetje gelijk. Van al die problemen die hij opnoemt heb ik de meeste wel gehad, verdeeld over 3 auto's. Het raampje natuurlijk niet. Das alleen op bakkersauto's Laten we het ruitensproeierpompje als voorbeeld noemen. Geen kwaliteitsonderdeel, wie durft dat nou nog te ontkennen? Maar goed voor een paar tientjes doen we niet zo moelijk. Maar koppeling/drukgroep gaat er toch ook wel bovengemiddeld vaak aan op ondergemiddelde km-standen en dat is geen 3 tientjes. Ook een C5 heeft zo z'n minpuntjes. Ook Ger wil ik wel een beetje steunen hoor. Gezien zijn technisch problemen bij een nieuwe auto gecombineerd met een dealer die het niet vlot weet op te lossen zouden de frustraties bij mij ook snel oplopen. Niks is vervelender dan een nieuwe auto die om de haverklap bij de garage staat, of het nou geld kost of niet. De stap van frustratie naar generalisatie is dan onterecht, maar snel gemaakt. In het forum krijg je dan wel terecht tegengas. @ger, maak concrete plannen om met deze auto uit de frustratiezone te komen, we helpen graag. Over een paar jaar horen we dan wel of je volgende wel of niet een Citroen wordt. Gr. Ronald
_________________ C6 3.0 V6 HDI Exclusive, BVA6, 09/2009, 120.000 km, Blanc Banquise, ORGA ?????CJ Jinba Ittai Mazda '92 Black Miata, 180.000 mijl, (Voorheen 3x BX, 4x Xantia, 3x C5 en 1x C6)
|
12 aug 2008 19:08 |
|
 |
GuidoK
C5club extreme Die-Hard
Geregistreerd: 12 sep 2007 23:15 Berichten: 868
Auto: xc70 Limited Edition
Opties: bijna alles
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Energielabel: B
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 60dkm
Kleur: Twilight Bronze
Naar boven
|
 Re: kwaliteit citroen
Ik kan ook absoluut niet zeggen wat dan wel een hele betrouwbare auto is die geen noemenswaardige problemen kent (bij een passat roesten de dakrails ook). Het is ook bijna ondoenlijk om het allemaal in kaart te brengen bij de aanschaf van een nieuwe auto. Je moet een wensenlijstje maken, op je gevoel afgaan en als je 2 of 3 modellen hebt gebruikersfora bekijken (welke problemen zie je zoal voorbijkomen; zoek op topics met heel veel posts in de techfora, dan weet je wat je zou kunnen verwachten) en maak een goede proefrit. Soms kom je bepaalde problemen nooit tegen, bijvoorbeeld als ze dus pas bij een bepaalde km stand gaan voordoen en je die toch nooit zal halen. Aan elke auto ben je geld kwijt, en hoe meer tech erinzit, en hoe duuder het merk, des de hoger de kosten (denk aan een oude jaguar waar je echt op kan leeglopen). Elke auto heeft zo z'n nukken die soms de eerste 5 jaar geeneens aan het licht komen zoals roestproblemen, of veroudering van materialen. Het enige wat ik kan zeggen is dat een C5 absoluut niet vrij is van een aantal zeer specifieke problemen. Een simpele goedkope auto is vaak heel betrouwbaar en goedkoop. (een airco kan niet stuk als je er geen hebt).
_________________ IAM ISTVC 'ALIQVID FIET' METVO
|
12 aug 2008 19:27 |
|
 |
Harm
V.I.P.
Geregistreerd: 28 mei 2006 00:36 Berichten: 14808 Woonplaats: 0183
Auto: C5X ë-EAT8 Feel Hybride 225pk
Opties: Geen idee
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2022
Energielabel: A
Phase: C5 X
Organummer: 00000
Productienummer: 00000
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 28000
Kleur: Magnetic Blue
Naar boven
|
 Re: kwaliteit citroen
Na 24.000 heb ik eindelijk onderhoud moeten doen: een zomercheck omdat ik over een dikke week weer eens over de Autobahn razen...
Was wel 48,14€ kwijt, waarmee de score op ca. 0,2€ct per kilometer kom.
Hoezo slechte auto???
Kortom, er zijn goede auto's en nog goedere.... En dat zijn gemiddeldes...
_________________ Groeten, Harm.
Na 2x VAG, BX, 3 Xantia's, ZX, XM, wat andere merken, DS3 en DS4-en tot 20-05-2022 nu een C5X Feel PHEV en 2CV 6 (1985), Daf750 (1963), Volvo 66 GL (1976, 1978) als 2e daily drivers.
|
12 aug 2008 20:06 |
|
 |
Duck
V.I.P.
Geregistreerd: 13 nov 2007 23:47 Berichten: 4456 Woonplaats: Zeewolde
Auto: Tourer Ligne Business 1.6
Opties: PP, RT6, Open dak, verwarmd leer. Nav, etc
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2012
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12902CJ
Productienummer: 10247
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 191.000
Kleur: EEHD LAK GRIS HARIA 2
Naar boven
|
 Re: kwaliteit citroen
Harm van Beek schreef: Na 24.000 heb ik eindelijk onderhoud moeten doenWas wel 48,14€ kwijt, waarmee de score op ca. 0,2€ct per kilometer kom. ... ik na 20.000 kilometer nog steeds 0 cent dat is pas een score 
_________________

ex C5 2.0 HDI VTR 137PK ex C5 2.0 HDI Difference II 110Pk ex Xantia 19sd pallas ex Xantia 19d ex Citroen BX TD ex lelijke eenden (what's in a name)
|
12 aug 2008 20:10 |
|
 |
GuidoK
C5club extreme Die-Hard
Geregistreerd: 12 sep 2007 23:15 Berichten: 868
Auto: xc70 Limited Edition
Opties: bijna alles
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Energielabel: B
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 60dkm
Kleur: Twilight Bronze
Naar boven
|
 Re: kwaliteit citroen
Harm van Beek schreef: Na 24.000 heb ik eindelijk onderhoud moeten doen: een zomercheck omdat ik over een dikke week weer eens over de Autobahn razen...
Was wel 48,14€ kwijt, waarmee de score op ca. 0,2€ct per kilometer kom.
Hoezo slechte auto???
misschien ff je geheugen opfrissen betreffende je vorige C5  : Harm van Beek schreef: Ok, even opscheppen... Op mijn vorige heb ik aan onderhoud en reparaties ca. 9.600€ uitgegeven (incl. banden, DB's, WB'en, turbo, etc.) over 105.000km. Afschrijving viel mee met 4500€.
Nieuwe auto's zijn niet representatief qua onderhoudskosten hè Maar goed, de C5 phII heeft een behoorlijk andere dieselmotor, dus misschien een stuk minder problemen (wat ligt jouw verbruik trouwens [s]achterlijk[/s]ontzettend hoog.... ben je 18 ofzo?  )
_________________ IAM ISTVC 'ALIQVID FIET' METVO
|
12 aug 2008 20:22 |
|
 |
|
Wie is er online |
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten |
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|