Zo!
Korte samenvatting van het voorgaande: Als ik mijn richtingaanwijzer aanzette, gebeurde het zeer regelmatig dat het knipperen ophield en het dimlicht meteen aanging. Tikje op de stengel zorgde er dan voor, dat er weer geknipperd werd en het licht uitging, meestal voor korte duur. Geen fijn idee dat je dure xenon-lampen te pas en te onpas aanschieten...
In augustus vorig jaar heb ik mijn COM2000 gedemonteerd, gecontroleerd en hier en daar schoon gemaakt, helaas zonder het gehoopte resultaat.
Nog al die tijd heb ik met de haperende richtingaanwijzer geleefd.
Al die tijd heb ik me eraan zitten ergeren,

steeds vaker en steeds meer!
Dus heb ik vanavond wederom "even" de COM2000 verwijderd en uit elkaar gehaald.
Dit keer heb ik de contacten van de verlichtingschakelaar onder handen genomen. Zoals in de
beschrijving van Roel Bouwman al staat, zaten die contacten dik onder het vet en waren dus letterlijk smerig. Ik heb deze schoon gemaakt. Zie de beschrijving op bladzijde 6.
Alles weer in elkaar gezet, gemonteerd en een proefstukje al knipperend gaan rijden en hééél voorzichtig begin ik nu te hopen dat het probleem misschien wel voorlopig lijkt opgelost

.
Ik laat binnenkort wel even weten of ook op langere termijn het probleem wegblijft.
Pas dan durf ik mij COM2000-expert te noemen..