Vervolg deel 2
Nu inmiddels zo'n 4,5 weken en 1800 km. met onze dame gestuurd te hebben kan ik weer wat nieuwe ervaringen met jullie delen. De C5 rijdt super en is daarbij nog zuinig ook. Wat een comfort, stilte en ruimte biedt deze auto! De reacties om mij heen zijn dan ook allemaal positief, al begrijpen sommigen nog steeds (zelfs na 20 jaar) niet dat ik Cirofiel

ben. Maar dat is niet mijn probleem.....
Omdat ik vandaag vrij was heb ik rondom de zgh. 'anti rattle' tape aangebracht in de raamsponningen (met dank aan de duidelijke uitleg en foto's op dit forum!) en dit scheelt een slok op een borrel moet ik zeggen, al is het kraken nog net niet geheel verdwenen, op de rommelige klinkerweg waar wij aan wonen hoor ik nog wel eens een kraakje, maar goed ook, anders had ik niets te klagen.
Vanmiddag ben ik naar een restyle bedrijf geweest omdat de auto enkele drukdeukjes heeft. Dat was al zo bij aankoop en die kreeg ik er gratis bij, de prijs van de auto was hier ook op gebasseerd. 1 Oktober a.s. wordt ze 'gerestyld' en dan is ze weer helemaal strak voor de winter.
A.s. maandag gaat ze naar de Citroen dealer om de melding 'mogelijk verstopping roetfilter' er uit te halen, bij het koppelen bokt de auto wat en dit heb ik ook aangegeven. Dit valt allemaal onder de garantie, ik ben haar alleen een week kwijt
Tot zover de wetenswaardigheden over onze C5, over een maand of zoiets zal ik weer een stukkie proberen te schrijven.......................
Groeten,
Albert.
Peugeot 107 5 drs. XS Noir Caldera 2008 (ma femme)
Onze Citroën historie:
2 CV 6 (moi)
2 CV 4 (moi)
2 CV 6 (moi)
BX Berline 1600 TZI Automaat (moi)
XM Berline 2.0 LPG (moi)
XM Berline 2.1 Diesel (moi)
Xantia Break 1900 TD (moi)
Berlingo Multispace Modutop 1600 16V (ma femme)
C5 Break 1.6 HDIF L.P. (moi)
Onze niet Citroën historie zal ik jullie besparen, één troost: het was voornamelijk Frans