Deze velgen zien er ook goed uit maar eerlijk gezegd vond ik de andere set mooier. Maar als het niet prettig rijd kan ik je keus begrijpen. Denk echter dat het voornamelijk door het merk banden komt want 17" onder een c5 moet zonder merkbaar comfortverlies mogelijk zijn.
29 jun 2008 21:34
ms-c5
V.I.P.
Geregistreerd: 18 jan 2008 22:43 Berichten: 2861 Woonplaats: Hardenberg
Auto: C5 Ph-III 2.0 16V Sedan Exclusive
Opties: Full Options
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2009
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12027 CJ
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: (Kgnc)Bleu Bourasque
Dat is nu ook mijn probleem, wat is een goede keus band, er zijn zoveel banden, als je een merkband neemt, dus niet zo'n vaag merk, dan lijkt het me toch wel goed.
Maar goed de wielen die er nu onder zitten staan hem ook goed
_________________ Groeten Marcel
C5 Ph-III Sedan 2.0 16V, Exclusive, 11/2009, Bleu Bourasque
Veel niet A-merken als Semperit, Fulda etc zijn mij goed bevallen hoor. De ene band is alleen gevoeliger voor spoorvorming door zijn bouw dan de andere. Zo hadden wij onder onze megane cabrio banden van het merk Marshall ofzo liggen die veel last van spoorvorming hadden. Veder geen problemen met deze banden gehad. De latere dunlops hadden dat veel minder.
Of je echt veel verschil merkt tussen de verschillende banden hangt mi. voor een groot deel ook van je rijstijl af. Al wordt er in testen vaak (met name in de natte) wel een behoorlijk verschil gemeten in remweg tussen de goedkopere zeg maar B merken en merken als Michelin, Dunlop, Pirelli etc.
30 jun 2008 07:51
james
V.I.P.
Geregistreerd: 13 mei 2008 09:46 Berichten: 959 Woonplaats: belgie,ergens in de vlaanders!
Auto: c3 1.4 hdi exclusive
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2004
kilometerstand: 85500
Kleur: blauw
ik ga toch voor de michlin! heel content van en ja hadden we ander banden op de velgen gestoken dan zou de rijkwaliteit beteren maar... we kregen er zo'n mooi bod voor dus.. verkopen die handel!
_________________ grtz,Lorke
30 jun 2008 08:18
james
V.I.P.
Geregistreerd: 13 mei 2008 09:46 Berichten: 959 Woonplaats: belgie,ergens in de vlaanders!
Auto: c3 1.4 hdi exclusive
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2004
kilometerstand: 85500
Kleur: blauw
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum