Sjeik
Sjeik
Ik heb dus een geintregeerde telefoon in de C5 zitten, maareh mijn duocard van T-mobile doet het dus niet :smt198

Ik had in het instructieboekje gelezen dat je een simkaart van fase2 of 2+ moest hebben, dus ik een mailtje gestuurd naar T-mobile, kreeg dit als antwoord

Geachte heer ******,

Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.

U vraagt of het mogelijk is een Duo Sim-kaart aan te schaffen voor uw autotelefoon die alleen gsm fase 2 en fase 2+ simkaarten ondersteunt. Voor de simkaarten is het niet van belang welke fase simkaarten ondersteund worden. Wat meer van belang is, is of de telefoon de gsm-1800 standaard ondersteunt of niet. Als uw autotelefoon alleen gsm-900 netwerken ondersteunt, kunt u niet via het T-Mobile netwerk bellen, ongeacht de simkaart die u heeft geplaatst. In dat geval adviseren wij u te informeren naar de mogelijkheden die KPN of Vodafone bieden. Deze providers maken gebruik van een gsm-900 netwerk.

Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV


Voor diegene die dus ook een werkende geintregeerde telefoon hebben, welke provider hebben jullie??????
Beheerder
Beheerder
Berichten: 33398
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën & Peugeot
Brandstof: Benzine
Volgens mij werken enkel KPN & Vodafone , zoek er maar eens op , zijn meerdere draadjes van ;)

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Peugeot 208 1.2 GT Hybrid 145 Gris Selenium ‘25
Sjeik
Sjeik
Menno schreef:Volgens mij werken enkel KPN & Vodafone , zoek er maar eens op , zijn meerdere draadjes van ;)
had al zitten zoeken , maareh kon niet zo heel veel vinden :oops:

zal wel de verkeerde zoektermen gebruikt hebben :smt017
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 4489
Lid geworden op: 27 mei 2006 23:55
Auto: BMW 520i Touring G31
Opties: leer, fully loaded, ipod
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2021
Energielabel: B
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 45000
Kleur: Carbon Schwarz
KPN is zeker dat het werkt want die doet het bij mij tenminste wel.
Sinds 17-1-2015 een BMW 523i Touring in High Executive
Mijn exen zijn 2 maal C5, 3 maal Xantia en 2 maal BX en een BMW 525i Touring, %23i Touring, 520i en nu een 520i Touring
Beheerder
Beheerder
Berichten: 33398
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën & Peugeot
Brandstof: Benzine
Sjeik
Sjeik
Gesloten