beschreven staat.
Loopt mijn accu leeg, de radio laat ik natuurlijk niet aanstaan.
wat zou ik verkeerd gedaan kunnen hebben?

ik heb de 12v afgetakt van de plus die achter het linkervakje loopt ipv de accu,het was te moeilijk om een draad door 2 schutborden te voeren.Rene schreef:Ik zou toch even een amperemeter tussen je pluspool zetten, en dan eens kijken wat het verbruik is.

nee, dat is ook niet het probleem wat ik heb, ik heb sinds de aftakking lekstroom,waar weet ik niet.Wurmie schreef:Ik moest bij mij (C5 Ph1) de oranje en de rode draad omwisselen (12V en Acc). Daarna ging de radio netjes uit en onthield hij wel alle gegevens.
Misschien dat dit bij jou ook het geval is

als je voor 2 km de auto gaat pakken is wel heel ergronama schreef:een collega van mij had dit probleem ook, wat was nu de oorzaak.
hij had een alarm op zijn auto, en de afstand tussen thuis en werk was ong 2 km.
dus het alarm stond eigenlijk altijd aan en de auto reed te korte stukjes om de accu fatsoenlijk op te laden. uiteindelijk heeft de garage een dynamo van een diesel erin gezet en toen ging het beter..

Dit is idd wel op mij van toepassing, maar fietsen/lopen gaat niet meer, gezien de medische omstandigheden.ronama schreef:een collega van mij had dit probleem ook, wat was nu de oorzaak.
hij had een alarm op zijn auto, en de afstand tussen thuis en werk was ong 2 km.
dus het alarm stond eigenlijk altijd aan en de auto reed te korte stukjes om de accu fatsoenlijk op te laden. uiteindelijk heeft de garage een dynamo van een diesel erin gezet en toen ging het beter..