Even voorstellen C5itroentje
Citroentje van de xantiaclub is nu C5itroentje geworden met ingang van mei 2008.
Ik ben inmiddels al heel wat jaren een citroenrijder en heb al vele eenden,Dyana,s visa,s,bx,en en Xantia,s versleten. Je kunt rustig zeggen dat ik hopeloze Citrofiele kenmerken bezit.
Ik heb altijd al veel gesleuteld aan mijn Karrossen
Maar nu dus een C5 noir 1.8 16V G3 difference van otober 2003. Particulier gekocht en met inmiddels 185234 km op de teller
Soms ging het sleutelen verkeerd ( zoals de krukasrenovatie bij de eend) (gelukkig al heel

wat jaren geleden) maar de laatste tijd ( lees jaren) gaat het gelukkig beter met mijn ingrepen. Ik kan inmiddels al bogen op een fiks aantal jaren sleutelervaring.
Maar ja er valt steeds weer wat te leren van de nieuwe ontwikkelingen en nu dus van de C5. Ik ben dan ook een verwoed sleutelaar die mijn eigen C5 inmiddels al wat beter kent omdat ik zgn preventief onderhoud pleeg.
Ik heb een technische achtergrond maar daar nooit in werkzaam geweest Ik werk inmiddels al weer heel wat jaren met jongeren in allerlei functies. Momenteel begeleid ik jongeren en hun ouders bij beginnende criminaliteit. Ik leg werkstraffen op en verwijs zo nodig naar hulpverlening. Boeiend werk dat er toe doet naar mijn smaak.
Ik werk in Arnhem maar woon in Ede. Ik heb een gezin met 2 mooie dochters van 23 en 19 jaar en ben dus gelukkig als ik darnaast ook nog mijn citroen mag

rijden of er aan kan sleutelen