Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie motor, versnellingsbak & brandstof.
Auteur |
Bericht |
Ronald
V.I.P.
Geregistreerd: 27 mei 2006 23:54 Berichten: 4887 Woonplaats: Leiden
Auto: C5 Aircross 225 PHEV
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2020
Energielabel: A
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 86000
Kleur: Wit
Naar boven
|
 Re: Versnellingspook
Ik vind het moeilijk hoor: Jouw initieele klacht: Pook kan verticaal bewegen, hoort niet. Lijkt me een terechte klacht. Oplossing garage: we gebruiken een soort kukident kleefpasta die het probleem na een paar dagen uitharden verhelpt, want het originele vervangende onderdeel is te duur. Dit is in een notendop wat ik lees uit dit draadje. Als dit zo is, zou ik daar geen genoegen mee nemen en het originele vervangende onderdeel eisen + het weghalen van de kleefpasta. Echter, ik heb zo een onderbuikgevoel dat dit verhaal misschien niet helemaal klopt of dat ik het niet helemaal goed snap. Jij noemt de verkopende partij dealer. Is dit een Citroen-dealer, een dealer van een ander merk, of eigenlijk helemaal geen dealer maar een handelaar ?
gr. Ronald
_________________ C5 Aircross 225 PHEV Feel, EAT8, 06/2020, 86.000 km, Wit, ORGA ?????CJ Jinba Ittai Mazda '92 Black Miata, 180.000 mijl, (Voorheen 3x BX, 4x Xantia, 3x C5, 1x Picasso (met vanMaren dorpelstrips), 1x C4AC en 2x C6)
|
10 apr 2008 20:48 |
|
 |
Greeny
|
http://picasaweb.google.nl/aad.groeneveld/C5SchadeHier de foto's van de schade welke ik opgelopen heb met de Gooses.
|
10 apr 2008 20:49 |
|
 |
Greeny
|
Ronald schreef: Ik vind het moeilijk hoor: Jouw initieele klacht: Pook kan verticaal bewegen, hoort niet. Lijkt me een terechte klacht. Oplossing garage: we gebruiken een soort kukident kleefpasta die het probleem na een paar dagen uitharden verhelpt, want het originele vervangende onderdeel is te duur. Dit is in een notendop wat ik lees uit dit draadje. Als dit zo is, zou ik daar geen genogen mee nemen en het originele vervangende onderdeel eisen + het weghalen van de kleefpasta. Echter, ik heb zo een onderbuikgevoel dat dit verhaal misschien niet helemaal klopt of dat ik het niet helemaal goed snap.
gr. Ronald Het verhaal klopt zoals de dealer het uiteindelijk uit heeft kunnen leggen. Wast jij niet snapt is waarom de reparatie niet correct is uitgevoerd ( met het te vervangen onderdeel ). Ik snap het wel; Scheelt inzet waar ze niets voor terugzien lees €, en € die niet door de klant worden betaald. Ik merk in ieder geval dat de vloeibare pakking welke gebruikt is beter plakt dan de kukident waar jij op doelt 
|
10 apr 2008 20:55 |
|
 |
Greeny
|
Ronald, deze dealer is wel degelijk een Citroen dealer. Martin de Haan Autobedrijven in Alblasserdam ( ZH ). Ik heb er al diverse Citroens gekocht in het verleden, alleen mijn huidige C5 komt uit een filiaal van eerder genoemd bedrijf welke is gevestigd in Zwijndrecht.
|
10 apr 2008 20:59 |
|
 |
Ronald
V.I.P.
Geregistreerd: 27 mei 2006 23:54 Berichten: 4887 Woonplaats: Leiden
Auto: C5 Aircross 225 PHEV
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2020
Energielabel: A
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 86000
Kleur: Wit
Naar boven
|
Greeny schreef: Ronald, deze dealer is wel degelijk een Citroen dealer. Martin de Haan Autobedrijven in Alblasserdam ( ZH ). Ik heb er al diverse Citroens gekocht in het verleden, alleen mijn huidige C5 komt uit een filiaal van eerder genoemd bedrijf welke is gevestigd in Zwijndrecht. Welbekend, aangezien ik een tweede verblijfplaats heb in H-I-A. Als jij tevreden bent met de oplossing en de garage garandeert ook duurzaamheid dan is dit weer een draadje in de category ´probleem opgelost´. Gr. Ronald
_________________ C5 Aircross 225 PHEV Feel, EAT8, 06/2020, 86.000 km, Wit, ORGA ?????CJ Jinba Ittai Mazda '92 Black Miata, 180.000 mijl, (Voorheen 3x BX, 4x Xantia, 3x C5, 1x Picasso (met vanMaren dorpelstrips), 1x C4AC en 2x C6)
|
10 apr 2008 21:05 |
|
 |
Greeny
|
Inderdaad. Als nu de schade ook is hersteld kan ik (eindelij) gaan genieten van mijn zwever. Bedankt voor het meedenken en wellicht tot een later draadje.
|
10 apr 2008 21:31 |
|
 |
|