Ik weet niet of het echt geheel aansluit bij het topic, maar Duck heeft wel een punt.
Onze blauwe is afgeleverd door een Mazda dealer (helemaal top) met natuurlijk nieuwe matten.
Maar ze zijn wat klein en ze beginnen nu echt te schuiven. Mijn schoenmaat is bescheiden voor een man, 43.
Waar ik last van heb is de mat op en onder het gaspedaal. Of de auto wil niet IN galop, de mat zit dan onder het gaspedaal, of de auto wil niet UIT galop, het ingedrukte gaspedaal blijft hangen onder de mat die er net overheen schuift. Het eerste is vervelend, hop hop paardje... doet niks. Het tweede is toch wel even schrikken: voet los van het pedaal en hop hop paardje draaft vrolijk door. Het went wel hoor, even de hakken in de mat en flink naar achter trekken, maar toch.
Bij de volgende beurt (210.000) komen er mooie 3D matten in, Johan bestel ze maar alvast.
Gr. Ronald
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie motor, versnellingsbak & brandstof.
Berichten: 4887
Lid geworden op: 27 mei 2006 23:54
Auto: C5 Aircross 225 PHEV
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2020
Energielabel: A
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 86000
Kleur: Wit
Locatie: Leiden
C5 Aircross 225 PHEV Feel, EAT8, 06/2020, 86.000 km, Wit, ORGA ?????CJ
Jinba Ittai Mazda '92 Black Miata, 180.000 mijl,
(Voorheen 3x BX, 4x Xantia, 3x C5, 1x Picasso (met vanMaren dorpelstrips), 1x C4AC en 2x C6)
Jinba Ittai Mazda '92 Black Miata, 180.000 mijl,
(Voorheen 3x BX, 4x Xantia, 3x C5, 1x Picasso (met vanMaren dorpelstrips), 1x C4AC en 2x C6)

Heb het 2 dagen geleden ondervonden in onze (mijn vrouw haar) Twingo. Ik wilde schakelen maar kreeg dat &%&*%* niet ion de versnelling. Mat zat opgerold onder koppelingspedaal. 
