hihi...Citroênnetje schreef:Oehoehoe,
Laat me slapen.....Maar niet zooo lang, natuurlijk...
Voor de kampeervakanties erg geschikt!
hihi...Citroênnetje schreef:Oehoehoe,
Niet voor kampeervakanties....voor je schoonmoeder zal je bedoelen!!..Harm van Beek schreef:hihi...Citroênnetje schreef:Oehoehoe,
Voor de kampeervakanties erg geschikt!

Die tweede Duitse C5 loopt op gas, en de Duitse eisen voor een gasinstallatie liggen een stuk lager als in Nederland, in de praktijk moet je de complete installatie vervangen of minimaal een hoop extra in en aan bouwen.EW schreef:Ik vond Duitsland helemaal niet interessant voor een C5: de BPM die erbij komt maakt ze duurder dan NL-exlease.
Toch knap, meer dan 2000 paarden uit een 2.0Ronald schreef:Nog maar een Nederlandse auto, is toch wat dichter bij huis en geen extra BPM/BTW gedoe.![]()
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bmgqgpjcvigh
Dubbele turbo met supercharger en wat nitro of gewoon een uitzendkrach ?
Let op de cylinderinhoud van wel 4 cc en de aanpassing voor minder validen![]()
![]()
![]()
![]()
Gr. Ronald
Ronald schreef:@wimmie, is dit echt ergens in Dordrecht ?
Ja zeker. Deze foto schijnt genomen te zijn in een van de vele nieuwbouwwijken die Dordrecht rijk schijnt te zijn...Ronald schreef:.......echt ergens in Dordrecht ?
Gr. Ronald
Zelfde als op de foto, maar dan andersalzheimer schreef:Let op de tekst: 'zelfde als op de foto'. Mogelijk heeft adverteerder gebruik gemaakt van een elders circulerende foto bij gebrek aan een eigen opname. Misschien ziet de aangeboden auto er iets minder fraai uit .... (Ik ben zelf ook wel eens bijna in die kuil gevallen.)
Die had ik gemist. Maakt het eigenlijk nog erger, als je een foto jat, jat dan een mooie foto.alzheimer schreef:Let op de tekst: 'zelfde als op de foto'. Mogelijk heeft adverteerder gebruik gemaakt van een elders circulerende foto bij gebrek aan een eigen opname. Misschien ziet de aangeboden auto er iets minder fraai uit .... (Ik ben zelf ook wel eens bijna in die kuil gevallen.)