V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 dec 2007 21:05
Auto: C5 2.0
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2005
Phase: 2
Versnellingsbak: EAT8
Graag nog even een koppelingsvraag dit Forum inschieten ,
namelijk , het valt mij op dat ik bij het intrappen van dit pedaal onderin een weerstand voel , ik kan doortrappen tot het pedaal de bodem raakt maar dit voelt niet soepel aan vanwege dit weerstand op ongeveer 2/3 v/d slag.
Als ik het pedaal intrap tot de weerstand kan ik gewoon schakelen en voelt een stuk beter.
Weet iemand of aan dit pedaal dat de hydraulische koppeling bedient qua bedieningshoogte o.i.d. nog iets af te stellen valt dat het bedieningsgemak / comfort kan verhogen ?
Betreft een C5 2l benzine aug 2004 140dkm correct onderhouden.
MVGR, Constant.
C5club Rookie
C5club Rookie
Berichten: 50
Lid geworden op: 14 sep 2006 20:49
Auto: Citroën C5 break HDi 138 pk Exclusive (dec 2007)
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2007
Phase: 2
Versnellingsbak: BVM6
Kleur: Nocciola
Locatie: België
Ik ken daar niet zo veel van, ik zou dat eens in de garage laten nakijken...
Hopelijk geen druklagerprobleem, want dat is even duur als het vervangen van de koppelingsschijf.
J'ai vu une déesse au volant d'une Citroën
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 dec 2007 21:05
Auto: C5 2.0
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2005
Phase: 2
Versnellingsbak: EAT8
Inmiddels heb ik de koppeling (plaat,drukgroep en lager) laten vernieuwen.
Auto rijdt nu weer als nieuw , wat de aandrijving betreft.
Dit onderwerp kan wat mij betreft afgesloten worden.
Gesloten