rijdt in een C5 /2.2Hdi/2001/automaat/fantastische wagen met nog maar 120.ooo op de teller.
vr;groet;luuk.
In mijn boekje staat ongeveer:luuk schreef:wie kan mij vertellen hoe je de onderhoudsinterval meldin uit het display krijgt na eigenhandig onderhoud
rijdt in een C5 /2.2Hdi/2001/automaat/fantastische wagen met nog maar 120.ooo op de teller.
vr;groet;luuk.

is dit zo? dacht dat dat alleen kon door lexia?alzheimer schreef:In mijn boekje staat ongeveer:luuk schreef:wie kan mij vertellen hoe je de onderhoudsinterval meldin uit het display krijgt na eigenhandig onderhoud
vr;groet;luuk.
- zet contact af
- druk nulstelknop dagteller in en houd deze ingedrukt
- zet contact aan
- houd nulstelknop dagteller ingedrukt tot 'sleutel' verdwijnt en display '0' weergeeft

Bij mijn 2.2 HDI 30.000kmMenno schreef:In geval van de 2.2HDi 20.000 km
Ik heb het daar met Johan over gehad, technisch is alles hetzelfde, dus ik denk dat het gewoon gedaan is uit commercieel oogpunt om gelijk te lopen met de concurrentie.Menno schreef:Betreft hier een PH1
Die 240K had ik toen ook al mijn twijfels over.Menno schreef:Zeker , zelfde met DB interval , technisch niets aangepast maar wel naar 240K ( in geval van 1.6HDi ) , ... zie nu de problemen met de waterpomp van de eerste exemplaren , die kunnen dat simpelweg niet aan