saxo was er niet eensHarm van Beek schreef:Hij krijgt zelfs de sky blauw met de reflectie van het Xenon licht op zijn lak van de Saxo.

kloptms-C5 schreef:ziet er goed uit, je kunt zeker niet wachten tot het donker is

saxo was er niet eensHarm van Beek schreef:Hij krijgt zelfs de sky blauw met de reflectie van het Xenon licht op zijn lak van de Saxo.
kloptms-C5 schreef:ziet er goed uit, je kunt zeker niet wachten tot het donker is
Vind het licht te blauw, is zeker 8000 of 10.000 K ?Harm van Beek schreef:Hij krijgt zelfs de sky blauw met de reflectie van het Xenon licht op zijn lak van de Saxo.
Da's een bult licht!
Nou het denken, is dus doen geworden. TNT was gisteren aan de deur; was ik natuurlijk niet thuis, dus ga ik het setje vanavond bij het servicepunt van de Jumbo ophalen (die zijn tenminste bijna iedere dag, behalve zondag, tot 22.00 uur open)manonbridges schreef:Toen maar besloten om het niet te laten doen, maar ik moet zeggen dat die ombouwsets een heel prijsgunstig alternatief zijn. Zit er nu ook over te denken om er misschien een te willen aanschaffen.
nou in bedrijf gebruiken ze 35:12=2.92Amanonbridges schreef:He He het setje heb ik nou in huis.
Nou moe, wat zit daar veel porto op, wel 160,10 dollar![]()
![]()
![]()
In de beschrijving staat dat je een zekering van 20A moet gebruiken; hoe hard is dit, want de zekeringen van de dimlichten van de C5 zijn namelijk 15A.
Ja die envelop is de moeite waard voor verzamelaars van postzegels, het is overigens maar 15 Euro.manonbridges schreef:He He het setje heb ik nou in huis.
Nou moe, wat zit daar veel porto op, wel 160,10 dollar![]()
![]()
![]()
In de beschrijving staat dat je een zekering van 20A moet gebruiken; hoe hard is dit, want de zekeringen van de dimlichten van de C5 zijn namelijk 15A.
Kan me vergissen, maar volgens mij heeft bijna iedereen hier (die z'n halogeen voor Xenon vervangen heeft) 6.000K.donderkont schreef:ik zag op het motorforum dit lijstje.
Lichtkleur (in Kelvin) Lichtopbrengst (in Lumen)
3.200K 1550 L(halogeen)
4.300K 3.200 L
6.000K 2.800 L
8.000K 2.500 L
10.000K 2.000 L
12.000K 1.800 L
dus voor het meeste licht moet je dan eigenlijk 4300 k hebben.
standaard aftermarket setjes zijn inderdaad 6000K of 8000Kmanonbridges schreef:Kan me vergissen, maar volgens mij heeft bijna iedereen hier (die z'n halogeen voor Xenon vervangen heeft) 6.000K.donderkont schreef:ik zag op het motorforum dit lijstje.
Lichtkleur (in Kelvin) Lichtopbrengst (in Lumen)
3.200K 1550 L(halogeen)
4.300K 3.200 L
6.000K 2.800 L
8.000K 2.500 L
10.000K 2.000 L
12.000K 1.800 L
dus voor het meeste licht moet je dan eigenlijk 4300 k hebben.
Ja, was voor mij ook de eerste keer; heb speciaal een account bij Paypal aangemaakt om te kunnen betalen. Duurt een paar dagen om alles te aktiveren, maar dan gaat het daarna bijna allemaal vanzelf; inclusief conversie van dollars naar euro's ($76,- is ongeveer 53 euro).c5maarten schreef:Ik heb ook maar eens een bezoekje gebracht aan onze 'vaste' xenon leverancier![]()
Hebben jullie ook met paypal betaald? ik heb hier namelijk geen ervaring mee!