Hallo, mijn Twinny Load fietsdrager past niet op de trekhaak, de kogel is niet het probleem, maar de diameter van de stang van de trekhaak. Is iemand bekend met dit probleem, en heeft hij een evt. oplossing? bvd, Jan
Welkom op dit forum waar we alles weten , vakman. Maar dan moeten we wel even meer weten dan wat je nu aangeeft; dus welke merk trekhaak, origineel of weet-ik-veel-welk-merk. Met een rechte of meer kromme stang, etc etc. En wat is het probleem? Ik heb ook een twinny load gebruikt en had geen enkel probleem. Past de steun niet of de twinny load niet. En welk type twinny load heb je? Johan
Je hebt kennelijk een twinnyload met zo'n hulpstukje? Moderne twinnyloads werken rechtstreeks op de kogel en passen altijd (net als andere merken dragers overigens)
De Twinnyload hulpstukjes zijn er echter ook in verschillende maten voor krommere en minder kromme trekhaken.
Als de diameter van je stang te dik is, dan zijn kennelijk je bouten te kort. Kun je het misschien met langere bouten oplossen?
_________________ C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral (Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++) Extra opties: Xenon + sproeiers, wegklapbare trekhaak, sfeerverlichting Verbruik Voorheen Ph2V6:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum