dit heeft niets opgebracht hoor, nog altijd hetzelfde ik heb ondervonden dat de stroom volledig wordt afgesloten na 6 min geen radio, geen verlichting en ook geen vergrendeling meer wanneer ik de sleutel insteek in het contact, is er weer overal stroom en doet de wagen heel normaal ik denk even tot bij de garage te gaan, indien ze het daar kunnen oplossen, laat ik het hier wel weten, hopelijk is het geen computer die het laat afweten, want deze zijn duur he
ik ben naar de garage geweest met het probleem in 1 min was het opgelost DOM VAN MIJ!!!!!!!!!!!!!!! ik had zoals eerder vermeld, de zekeringen nagezien en uiteraard terug op zijn plaats gestoken MAAR ---- er zit een zekering bij, die je links of rechts kan steken van het middelste gaatje, dus er zijn 3 gaatjes voorzien voor deze zekering dit dient om de wagen op parkstand te plaatsen (als je een tijd niet kan rijden met de wagen kan je deze op parkstand zetten door de zekering van rechts naar links te steken, zodat de acu niet afziet) DAAR ZAT MIJN FOUT, IK HAD DEZE ZEKERING NAAR LINKS GESTOKEN en daardoor viel de stroom volledig weg na 6 min
goed om weten
08 jun 2015 18:24
JW-C5
V.I.P.
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum