zo is dat, plus..
vind maar eens een dealer die deftig onderhoud aan een Lpg installatie kan uitvoeren..
de garage waar hij komt ken ik heel goed, dat zijn heel bekwame mensen waarbij citroen met de paplepel is ingegeven..
hebben de garage van hun vader overgenomen..
maar ik weet niet hoever hun kennis mbt LPG gaat...
omdat idd Belgie gewoon een diesel rijdend land is...
en zoals frank hierboven al vermeld, een auto in de categorie C5 op benzine kom je amper kwijt..
toen ik mijn C4P begin dit jaar kocht..
heb ik eerst een Ds4 willen kopen met de 1.6 vti motor...
mijn huidige dealer vond dat geen verstandige keuze omdat hij weet dat ik na 4 jaar toch een andere wil..
en hij gaf toen al aan dat je ze amper kwijt komt..
en als je nu op autoscout.be kijkt zie je ze staan als demo auto dik 7000 euro onder de prijs die ik op de offerte had staan begin januari.
Maar goed het hele draadje ontspoord...
de TS vraagt LPI of LPG , nogmaals mijn vraag was puur net omdat hij in belgie woont een diesel niet wijzer is..
hij gaf in een andere post aan dat diesel voor hem geen optie is.
vind ik een prima antwoord...
dus kunnen we nu verder gaan over welk systeem hij moet kiezen...
