Re: Storing uitlaatgas en nu met caravan storing automaat
Inmiddels hebben we afscheid genomen van de C5.
De citroendealer in mijn woonplaats en JO waren beiden van mening dat revisie de enige optie was. Nog een laatste poging gedaan door de egr te laten vervangen (600 euro) en automaatolie te laten verversen (200 euro) en met goede hoop nogmaals geprobeerd met de caravan. Na een paar kilometer al weer aan de kant en zonder caravan verder. De citroendealer gaf aan goed na te denken over een reparatie. Kon nog wel meer aan zitten te komen gezien de kilometerstand van inmiddels bijna 342000 km.
Kon een mooie deal maken bij inruil en ben overgestapt op een auto met benzinemotor en met wokkels. Ook weer een automaat omdat ik die gewoon nodig heb. Deze auto heeft pas 71000 km gelopen en kan dus nog even vooruit als het goed is. Een c5 die aan mijn eisen voldeed en binnen mijn budget viel was niet te vinden.
De oude C5 heeft volgens
http://www.rdw.nl inmiddels een nieuw baasje gevonden. Zag dat de auto op marktplaats te koop stond met volgens de verkoper (niet de dealer waar ik de auto had ingeruild) 170.000 km op de teller. een reductie van 50% dus. Ik heb dit nog wel gemeld bij NAP die zouden er notitie van maken maar konden niets doen.
Ik blijf het forum hier nog wel volgen.