Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie motor, versnellingsbak & brandstof.
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
hoe ver intrappen van koppelings pedaal ?
Auteur |
Bericht |
constant
V.I.P.
Auto: C5 2.0
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2005
Phase: 2
Versnellingsbak: EAT8
Naar boven
|
 hoe ver intrappen van koppelings pedaal ?
Graag nog even een koppelingsvraag dit Forum inschieten , namelijk , het valt mij op dat ik bij het intrappen van dit pedaal onderin een weerstand voel , ik kan doortrappen tot het pedaal de bodem raakt maar dit voelt niet soepel aan vanwege dit weerstand op ongeveer 2/3 v/d slag. Als ik het pedaal intrap tot de weerstand kan ik gewoon schakelen en voelt een stuk beter. Weet iemand of aan dit pedaal dat de hydraulische koppeling bedient qua bedieningshoogte o.i.d. nog iets af te stellen valt dat het bedieningsgemak / comfort kan verhogen ? Betreft een C5 2l benzine aug 2004 140dkm correct onderhouden. MVGR, Constant.
|
04 jan 2008 10:34 |
|
 |
c5breakhdi
C5club Rookie
Auto: Citroën C5 break HDi 138 pk Exclusive (dec 2007)
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2007
Versnellingsbak: BVM6
Kleur: Nocciola
Naar boven
|
 Re: hoe ver intrappen van koppelings pedaal ?
Ik ken daar niet zo veel van, ik zou dat eens in de garage laten nakijken... Hopelijk geen druklagerprobleem, want dat is even duur als het vervangen van de koppelingsschijf.
_________________ J'ai vu une déesse au volant d'une Citroën
|
29 feb 2008 21:09 |
|
 |
constant
V.I.P.
Auto: C5 2.0
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2005
Versnellingsbak: EAT8
Naar boven
|
 Re: hoe ver intrappen van koppelings pedaal ?
Inmiddels heb ik de koppeling (plaat,drukgroep en lager) laten vernieuwen. Auto rijdt nu weer als nieuw , wat de aandrijving betreft. Dit onderwerp kan wat mij betreft afgesloten worden.
|
01 maart 2008 13:12 |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|