Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 


GJO




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
 Misschien weer een nieuwe C5 rijder erbij? 
Auteur Bericht
C5club Bikkel
C5club Bikkel

Geregistreerd: 01 jan 2013 23:40
Berichten: 356
Auto: Citroën C5 1.6 THP Tendance
Opties: Navigatie Myway
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2010
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 212000
Kleur: Blanc Nacré


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Misschien weer een nieuwe C5 rijder erbij?
Eindelijk heb ik de knoop doorgehakt en me een paar weken terug aangemeld op het C5 forum. Als gast lees ik al een jaartje of 2 mee. Waarom? Met het idee om ooit weer een Citroën aan te schaffen en omdat ik, ondanks dat ik nu een vreemd merk rijd (Honda), toch altijd erg geïnteresseerd ben gebleven in de Citroën wereld.
Vroeger als kind was ik al een groot Citroën liefhebber. Ik herinner me nog hoe vaak ik met mijn vader in de Citroën showroom heb gestaan en folders heb gespaard van mijn favoriete merk.
Toen ik mijn rijbewijs had was het eerste wat ik deed een proefritje maken in een Citroën BX. Tjonge, wat een openbaring voor mij! Ik was BMW en Ford gewend maar dit! Die heerlijke vering, die zachte stoelen en de rust in het interieur tezamen met het aparte design deden mij helemaal zwichten voor dit merk.
Mijn eerste aanschaf was dan ook een BX 1.4. Maar met deze auto kreeg ik een haat liefde verhouding. Aan de ene kant stonden de zeer magere prestaties en de hakerige schakeling aan de andere (positieve) kant de zeer soepele vering en de heerlijke stoelen. Toen ik een keer een BX 1.6 als leenauto meekreeg wist ik dat ik eigenlijk de verkeerde keuze had gemaakt. Deze auto was een totaal andere. Soepele felle motor, heerlijke schakeling en de auto leek ook veel soepeler te veren ondanks dat de hydrauliek van mijn eigen BX tiptop in orde was.
Daarna een paar andere merken gereden waarvan de laatste 10 jaar dus Honda. Sinds 2005 de Accord Sport 2.0.
De nummer 1 in verschillende tevredenheidsonderzoeken! En inderdaad, na 277000 km kan ik niets anders zeggen dan, deze auto is de koning der betrouwbaarheid. Nog nooit heb ik een reparatie gehad. Allemaal mooi en aardig maar toch kan ik niet zeggen dat ik zo tevreden was met deze auto. Een heleboel staat me namelijk wel tegen. De keiharde vering, het zware schakelen, de slechte stoelen, de krasgevoeligheid van de lak en het vreemde stuurgedrag waarbij de wielen ieder richeltje op het wegdijk lijken te volgen. Betrouwbaarheid ja, maar tevredenheid, nou nee dus. Ik heb konstant het gevoel de auto niet onder kontrole te hebben en voelde me er eigenlijk nooit echt lekker in.
Tijd dus om weer over te stappen naar Citroen. Ik ben al heel lang aan het inlezen over de Citroen C5 en weet ook ondertussen de sterke en zwakke punten wel. Heb ondertussen proefgereden in een destijds nieuwe C5 phase 2. Een 2 liter die erg fijn reed alleen vond ik de trekkracht bij lage toerentallen erg tegenvallen. Hij leek in z’n 2 op rotondes soms wel stil te vallen en af te willen slaan. Mijn kameraad heeft eenzelfde C5 VTR 2 liter uit bouwjaar 2006 en deze auto heeft daar absoluut geen last van. Raar dus. Misschien een softwareprobleempje bij die nieuwe auto?
Recenter heb ik een C5 comfort 2 liter gereden met Hydractief bj.2008. Mijn god, wat een heerlijke auto en wat was ik weer onder de indruk! Deze auto echter niet gekocht ivm de vele beschadigingen die erop zaten. Vandaag een erg uitgebreide proefrit mogen maken in een C5 1.6 Hdi bj.2008. Ondanks dat er geen hydractief op zit heeft deze auto een nog veel grotere indruk op me achtergelaten. Een erg soepele vering, voor het gevoel even soepel en fijn als de hydractief variant en een super fijne dieselmotor. Wat een smeuigheid! Heerlijke versnellingsbak, heerlijk stil en trillingsvrije loop en behoorlijk veel trekkracht. Deze motor is gewoon fijner als de 2 liter benzine!
Voor mij moet het deze combinatie worden.
Maar nu. Ik hoor veel over de slechte reputatie van de 1.6 Hdi. Allemaal ellende. Kapotte turbo’s als gevolg van verstopte oliekanalen en daaruitvoorvloeiende dure reparaties.
Nu is mijn vraag aan jullie, vanaf welke produktiedatum zijn deze problemen min of meer opgelost en is het werkelijk zo erg als dat op sommige fora beschreven staat? :smt198 De auto waarmee ik proef heb gereden had 170tkm gereden maar leek wel een nieuwe! Perfecte trekkracht, heerlijke soepele versnellingsbak. Kortom als nieuw!
Ik concentreerde me eerst op C5 ’s met hydractief maar na vandaag maakt het me niet meer veel uit.
Wat is jullie ervaring met de staalvering (wokkels). Ik vind het absoluut niet onderdoen voor het hydractieve systeem. Zoals de verkoper zei, wokkels van Phase 3 zijn te vergelijken met het komfort van het hydractief van de phase 2. Daarin kan ik hem niets anders dan gelijk geven!
Maar voor mij staat vast, de C5 moet er komen. Een dag niet Citroën gereden is voor mij een dag niet geleefd. :citrofiel


17 jan 2013 21:13
Profiel
Achterruiten specialist
Achterruiten specialist
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 mei 2006 16:09
Berichten: 6469
Woonplaats: Anna Paulowna
Auto: 2.2 HDiF 200PK / 450 Nm Exclusieve VF7RW4HLADL514150
Opties: Dashcam voor en achter
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2013
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 13367
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 148.000+
Kleur: Met wit meer pit EWPB


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Misschien weer een nieuwe C5 rijder erbij?
Wat een introductie :P

Welkom :citrofiel

_________________
...Deze C5 sinds 21-11-2020...Gekocht bij km.stand 148.200...

Voor Kwebbel; C3 1.4 bj 2002
Grtz, Arie

Als je haast hebt moet je eerst gaan zitten en als je veel geduld hebt, verveel je je nooit.

"MIJN SPECIALIST VOOR DE NOORDKOP"


17 jan 2013 21:19
Profiel
Beheerder
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 mei 2006 18:31
Berichten: 33526
Woonplaats: 033
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Misschien weer een nieuwe C5 rijder erbij?
Zeker , dat is nog eens een intro ,...
Ik zou zeggen zeker vanaf de phase2 is er vrij weinig mis met de C5 en zijn kinderziektes wel redelijk verdwenen ( vanaf 2005 eind '04 )

Wat betreft de 1.6HDiF , daar geldt vooral fatsoenlijk onderhoud voor een langdurig leven, en dan met name tijdig olie wisselen met juiste specs !!
Liever eerder dan te laat ... dus onderhoudshistorie is bij deze versie van groot belang ...

Suc6 en welkom hier :-)

_________________

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera


17 jan 2013 21:22
Profiel
C5club Executive
C5club Executive

Geregistreerd: 03 jun 2011 19:31
Berichten: 1797
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Auto: Renault Megane estate 1.5 dci
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2018
kilometerstand: 75000 km
Kleur: zilver grijs


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Misschien weer een nieuwe C5 rijder erbij?
wow .... :smt103

Welkom hoor , hahaha :cit9

_________________
Groetjes Timo
Nu
Renault Megane estate 1.5 dci automaat 04/2018
Afbeelding Lexia 3
Vorige auto's
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 2001
Fiat bravo 1.4 sx 1998
Fiat Tipo 1.4 s 1992
Peugeot 405 1.9 GLD 1989
Nissan Micra 1.0 dx 1987
Suzuki sj410 1985 (jeep)

Ervaring is wat je krijgt, als je niet krijgt wat je wilt.


17 jan 2013 22:09
Profiel
C5club Bikkel
C5club Bikkel

Geregistreerd: 01 jan 2013 23:40
Berichten: 356
Auto: Citroën C5 1.6 THP Tendance
Opties: Navigatie Myway
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2010
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 212000
Kleur: Blanc Nacré


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Misschien weer een nieuwe C5 rijder erbij?
De C5 1.6Hdi die ik vandaag heb gereden komt uit de lease.
Een ex-lease auto was eigenlijk nooit mijn bedoeling geweest. Ben er toch altijd bang voor dat de auto dan mishandelt is. Tja, met je eigen spul ga je toch ook onbedoelt zuiniger om. Daar staat echter wel weer tegenover dat alle onderhoud op tijd en aantoonbaar uit is gevoerd bij de officiele Citoën dealer. Dus op tijd de juiste olie met de juiste specs en dat is nu juist bij deze motor van groot belang.
Verder is deze auto een ontzettend fijn ding om mee onderweg te zijn. Ik snap niet waar die euphorie over Honda en Toyota wegkomt als ik zo die autoweek recensies bekijk. Zonder de Honda af te willen vallen, de betrouwbaarheid is echt fenomenaal goed, maar de Citroën C5 is toch echt veel comfortabeler, veel prettiger in de bediening, veel mooier afgewerkt (rammelt echt niets aan en dat is bij Honda wel anders!) en rijdt gewoon veel gemakkellijker en je hebt het gevoel de auto meer onder controle te hebben. :smt038 De hele auto voelt gewoon 2 klasses hoger aan dan mijn Honda. Daarbij komt dat de C5 ook nog ééns beter is uitgerust en een stuk voordeliger in de markt ligt. Maar dat zal ook wel komen door het hogere aanbod aan gebruikte C5's.
Waar ik echter bang voor ben zijn straks hoge kosten aan reparaties en onderhoud. :oops: Geen enkele auto is perfect maar ik moet er wel van op aan kunnen vooral omdat ik voor mijn werk ook nogal eens vaak 's nachts op straat zit.
Echter, als ik kijk hoeveel taxi C5's en C4's Picasso er alleen al in Parijs rijden met deze motorisering, zal het dan werkelijk zo'n slechte motor zijn? :?


17 jan 2013 22:21
Profiel
Achterruiten specialist
Achterruiten specialist
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 mei 2006 16:09
Berichten: 6469
Woonplaats: Anna Paulowna
Auto: 2.2 HDiF 200PK / 450 Nm Exclusieve VF7RW4HLADL514150
Opties: Dashcam voor en achter
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2013
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 13367
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 148.000+
Kleur: Met wit meer pit EWPB


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Misschien weer een nieuwe C5 rijder erbij?
Nee, lees antwoord Menno ;)

En comfort mag een (klein) prijskaartje hebben toch? ;)

_________________
...Deze C5 sinds 21-11-2020...Gekocht bij km.stand 148.200...

Voor Kwebbel; C3 1.4 bj 2002
Grtz, Arie

Als je haast hebt moet je eerst gaan zitten en als je veel geduld hebt, verveel je je nooit.

"MIJN SPECIALIST VOOR DE NOORDKOP"


17 jan 2013 22:29
Profiel
C5club Bikkel
C5club Bikkel

Geregistreerd: 01 jan 2013 23:40
Berichten: 356
Auto: Citroën C5 1.6 THP Tendance
Opties: Navigatie Myway
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2010
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 212000
Kleur: Blanc Nacré


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Misschien weer een nieuwe C5 rijder erbij?
Dat er één dezer dagen een C5 voor mijn deur komt te staan , dat is wel voor 90 % zeker :D
Bovendien staat ook mijn betrouwbare Japanner nu voor behoorlijke onkosten. Nieuwe koppeling en drukgroep, nieuwe remschijven en blokken, speling op draagarmen en rubbers en achterbanden die steeds maar weer cuppen en nog verder groot onderhoud. Totaal al gauw zo'n 2000 euro! Dit ga ik dus niet meer investeren bij deze kilometerstand.
Nee,ik ben zwaar onder de indruk van de C5 maar ik wil wel de juiste keuze maken. De 1.6 Hdi kwam vandaag eigenlijk toevallig op mijn pad want ik ging in eerste instantie kijken voor een 1.8 Tourer Ligne Business. Qua interieur nog mooier, half leer en ingebouwde navigatie maar die 1.8 in zo'n zware auto schrikt mij af. Vooral ook omdat ik ééns gereden heb in de Phase 3 met 2 liter motor en die vond ik net aan. Die zelfde 2 liter presteerde in de Phase 2 echt veel beter natuurlijk ook mede door het lagere gewicht. Indien ik een benzine neem laat ik wel een LPG installatie inbouwen ivm de kilometers die ik maak. De verkoper raadde mij echter LPG af. :smt018 Hij had betere ervaringen met de diesel. :(
:cit4


17 jan 2013 22:55
Profiel
Beheerder
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 mei 2006 18:31
Berichten: 33526
Woonplaats: 033
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Misschien weer een nieuwe C5 rijder erbij?
Ik ben geen LPG fan maar dat werkt prima icm met de 1.8 of 2.0 ...
Uiteraard heb je met een diesel een heerlijk koppelrijke motor , niet te vergelijken met de 1.8/2.0 benzine.

Mocht je genoeg km's maken zou ik een 2.0HDiF kiezen ipv de 1.6HDiF , net ff wat meer pit.

_________________

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera


17 jan 2013 23:02
Profiel
Achterruiten specialist
Achterruiten specialist
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 mei 2006 16:09
Berichten: 6469
Woonplaats: Anna Paulowna
Auto: 2.2 HDiF 200PK / 450 Nm Exclusieve VF7RW4HLADL514150
Opties: Dashcam voor en achter
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2013
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 13367
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 148.000+
Kleur: Met wit meer pit EWPB


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Misschien weer een nieuwe C5 rijder erbij?
Een verkoper op zijn woord vertrouwen is........ :smt017

S^6 met de zoektocht ;)

_________________
...Deze C5 sinds 21-11-2020...Gekocht bij km.stand 148.200...

Voor Kwebbel; C3 1.4 bj 2002
Grtz, Arie

Als je haast hebt moet je eerst gaan zitten en als je veel geduld hebt, verveel je je nooit.

"MIJN SPECIALIST VOOR DE NOORDKOP"


17 jan 2013 23:02
Profiel
C5club Fan
C5club Fan

Geregistreerd: 09 okt 2012 11:35
Berichten: 91
Woonplaats: Den Bosch
Auto: Tourer Exclusive V6 aut
Opties: Veel, oa Leer, Pack Bus. Exclusive, Pack Protection.
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2008
Energielabel: E
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 120000
Kleur: Bleu Bourrasque


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Misschien weer een nieuwe C5 rijder erbij?
Welkom hier, en congrats met je keuze voor een C5. Zelf rijd ik sinds 22 dec jl met een 1,8 Tourer Ligne Business. Heerlijke auto, en hij kan in ons vlakke landje goed meekomen. Het is geen race-auto, maar dat hoeft ook niet. Ik ben wel benieuwd hoe hij zich houdt met volle bepakking in de Alpen, maar dat zien we dan wel weer.
Suc6 met je aankoop.

8-)


18 jan 2013 10:37
Profiel
C5club Bikkel
C5club Bikkel

Geregistreerd: 01 jan 2013 23:40
Berichten: 356
Auto: Citroën C5 1.6 THP Tendance
Opties: Navigatie Myway
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2010
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 212000
Kleur: Blanc Nacré


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Misschien weer een nieuwe C5 rijder erbij?
Zelf wil ik ook nog een keertje rijden met een 1.8. Want ik vraag me af of er nu werkelijk zoveel merkbaar verschil zit in prestaties tussen een 1.8 en een 2.0. Heb zelf een paar maanden terug gereden in een 2.0 comfort met handbak en hydractief. Ik vond de prestaties net aan en de motor had zelf een nogal brommerige loop vooral op de snelweg waarbij hij met zo'n 120 a 130 km/h toch al behoorlijk wat toeren draait. Zelf vond ik die 1.6Hdi gisteren stukken rustiger en soepeler lopen. In tegenstelling tot wat er soms gezegd wordt over deze motor vond ik hem ook op de snelweg lekker rustig lopen. Trouwens, zeker eenmaal op temperatuur is de motor nauwelijks meer te herkennen als diesel. En wat accelereert dat toch allemaal soepel in vergelijk tot een benzine uitvoering.
Een van de fijnste motoren waarmee ik ook heb gereden en dan heb ik het nog niet gehad over het lage brandstofverbruik. Maar ja, die turbo hè. Dat houdt me toch wel van een koop af :( .


18 jan 2013 13:58
Profiel
C5club Fan
C5club Fan

Geregistreerd: 09 okt 2012 11:35
Berichten: 91
Woonplaats: Den Bosch
Auto: Tourer Exclusive V6 aut
Opties: Veel, oa Leer, Pack Bus. Exclusive, Pack Protection.
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2008
Energielabel: E
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 120000
Kleur: Bleu Bourrasque


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Misschien weer een nieuwe C5 rijder erbij?
Nog even over de 1,8. De motor kenmerkt zich door de rustige en stille loop. Van brommen heb ik (nog) niets gemerkt. Wel is het zo dat hij bij 120 al ruim 3.000 toeren maakt. Een 6e verzet zou hem goed doen. Kwestie van wennen, hiervoor had ik een (lease) diesel zakelijk, en een V8 hobby auto (bij 100 km/h 1.800 toeren).

8-)


18 jan 2013 16:39
Profiel
C5club Extreme Poster
C5club Extreme Poster
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 08 nov 2009 16:06
Berichten: 3632
Woonplaats: 0227
Auto: Citroen met identiteit crisis (DS7)
Opties: Veel te luxe voor een bouwvakker
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2019
Energielabel: C
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 160kkm
Kleur: Blanc Banquise


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Misschien weer een nieuwe C5 rijder erbij?
Die turbo's zijn helemaal niet slecht.
Dit type motor is alleen gevoelig voor tijdig en goed onderhoud. (lees; olie)
Ik heb er ook een tijd mee mogen sturen en ik vond het ook een lekkere motor.
Let er wel goed op dat je de historie weet vanwege bovengenoemd punt!
Ik ververste elke 10.000 á 15.000 km de olie afhankelijk van de belasting.
Als je er één aanschaft adviseer ik je ook om de onderhoudsinterval in te korten of in ieder geval nooit te rekken.
controleer de zeef onder de banjobout en het liefst ook de aanzuig in het carter (zeker bij een wat hogere kilometerstand!)

kortom: een prima motor bij goed en tijdig onderhoud met een zeer prettige loopcultuur.
Let er wel op dat dit blok bij een hogere belasting relatief meer op zijn donder krijgt dan bv de 2.0 of 2.2. Downsize-n heeft een nadeel.
Dus > Als je er (vaak) op uit gaat met bv een aanhanger..........

groet
Boes


18 jan 2013 16:45
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 okt 2006 21:15
Berichten: 1553
Woonplaats: Duivendrecht
Auto: VW Passat GTE
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2016
Energielabel: A
kilometerstand: 60000
Kleur: Grijs


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Misschien weer een nieuwe C5 rijder erbij?
Auto rustig warm laten worden, tijdig onderhoud met de juiste olie en na het rijden de turbo even de tijd geven om tot rust te komen voordat je de motor af zet.

En mocht je echt het zekere voor het onzekere willen nemen: bij een phase 2 kun je er een grotere carterpan onder laten zetten (zo hij dat nog niet heeft).

_________________
VW Passat GTE / Skoda Citigo

C4 Picasso Intensive
C5 2.0HPi Berline 1
C4 GP 2.0 L. Business LPG
C4 Berline VTI 120 Tendance
C5 1.6HDI Break 2
C5 1.6THP Sedan LBusiness 3
C5 1.6HDI Sedan LBusiness 3
C4 Berline VTI 120 LBusiness
C5 2.0HDI Tourer LBusiness 3
C1 Collection
C5 2.7HDI Tourer Exclusive 3
C5 2.0 16v Berline Exclusive Aut 1
C5 2.0HDi Tourer 'Allemange' 3
C4 Cactus BlueHDI 100 Shine


18 jan 2013 18:20
Profiel
C5club Bikkel
C5club Bikkel

Geregistreerd: 01 jan 2013 23:40
Berichten: 356
Auto: Citroën C5 1.6 THP Tendance
Opties: Navigatie Myway
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2010
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 212000
Kleur: Blanc Nacré


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Misschien weer een nieuwe C5 rijder erbij?
Dank jullie wel voor alle tips :smt038 .
Ik ga toch nog de 1.6Hdi in overweging nemen daar ook alle onderhoud aantoonbaar tijdig is uitgevoerd. Ik vond het een erg fijne combinatie met de C5!
Ja, inderdaad. Rustig warmrijden en tijdig onderhoud doe ik altijd. Heb ik ook met mijn huidige auto gedaan en zie hier het resultaat. Ok. De drukgroep heeft z'n beste tijd gehad maar dat is normaal na 270tkm. De motor loopt in feite nog hetzelfde als dat toen hij nieuw uit de fabriek kwam. Warmrijden en als een auto nieuw is netjes inrijden, dat helpt echt wel!
Maar de vraag is altijd, hoe is de vorige eigenaar ermee omgegaan? Reed hij de motor ook netjes warm en liet hij de turbo ook afkoelen na een lange rit? Dat is altijd het risico met een gebruikte auto.
Maar zoals gezegd ga ik aankomende week verder met mijn zoektocht en zal ik de 1.6 Hdi nog ééns in overweging nemen :cit2 .


18 jan 2013 19:39
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.