Re: Inhouden motor op LPG
Beste Klussi e en EW ,
het blijkt dat mijn gastank helemaal leeg was.
Na het vullen met LPG geen probleem meer
De ledjes bij het schakelpaneeltje gaven aan dat mijn tank helemaal vol was, dus alle vier de ledjes groen.
omdat ik en mijn vrouw samen de auto gebruiken dachten wij van elkaar dat er ...
het blijkt dat mijn gastank helemaal leeg was.
Na het vullen met LPG geen probleem meer
De ledjes bij het schakelpaneeltje gaven aan dat mijn tank helemaal vol was, dus alle vier de ledjes groen.
omdat ik en mijn vrouw samen de auto gebruiken dachten wij van elkaar dat er ...
25 mar 2009 13:35
Re: Inhouden motor op LPG
Hoi,
Ik heb een AG installatie
groet Peer
Ik heb een AG installatie
groet Peer
25 mar 2009 12:41
Inhouden motor op LPG
Als ik op LPG rijd en gas geef houdt de motor even in, en schakelt deze automatisch over op benzine.
Op benzine rijden geen probleem, ik heb een G3 installatie .
Mijn C5 heeft reeds 266000 km gereden.
Wie weet wat dit is?
Groet Peer
Op benzine rijden geen probleem, ik heb een G3 installatie .
Mijn C5 heeft reeds 266000 km gereden.
Wie weet wat dit is?
Groet Peer
25 mar 2009 08:31
Re: C5 op LPG-G3 een aanrader of niet?
Beste Marc,
Ik rijd een C5 met een 1.8 liter motor op LPG met G3 installatie.
bouwjaar 2001 gereden km 265.000+ km gereden
tot heden een keer probleem gehad met vervangen relais gasklok en verder niets.
hij schakelde niet automatisch over van benzine naar gas , de kosten waren toen ongeveer 180 ...
Ik rijd een C5 met een 1.8 liter motor op LPG met G3 installatie.
bouwjaar 2001 gereden km 265.000+ km gereden
tot heden een keer probleem gehad met vervangen relais gasklok en verder niets.
hij schakelde niet automatisch over van benzine naar gas , de kosten waren toen ongeveer 180 ...
14 mar 2009 12:28
Re: verlichting LCD display
Hoi harm,
dank zij jou aanwijzing is het gelukt.
ongeveer half uurtje werk
je moet inderdaad even doorzetten om het kunstof kapje welke om het display zit los te krijgen.
deze zit met een klik systeem vast, alle drie de lampjes preventief vervangen
Groet peer
dank zij jou aanwijzing is het gelukt.
ongeveer half uurtje werk
je moet inderdaad even doorzetten om het kunstof kapje welke om het display zit los te krijgen.
deze zit met een klik systeem vast, alle drie de lampjes preventief vervangen
Groet peer
14 mar 2009 12:14
Re: verlichting LCD display
Hoi Harm,
Ik heb het onderwerp gevonden zoals je schreef.
duidelijke uitleg, ga het proberen
Peer.
Ik heb het onderwerp gevonden zoals je schreef.
duidelijke uitleg, ga het proberen
Peer.
12 mar 2009 15:27
Re: verlichting LCD display
beste Harm
dit is niet hoopgevend.
Peer
dit is niet hoopgevend.
Peer
12 mar 2009 15:14
Re: verv. alle sloten na diefstal autosleutels
Bij mij hebben ze verleden jaar ook sleutels gestolen en nog veel meer.
Mijn C5 1.8 is van eind 2001. toen ongeveer 250000km op teller LPG
Ik heb bij de garage een nieuwe sleutel laten bestellen, deze sleutel en mijn reserve sleutel een nieuwe sleutelcode laten geven.
het is nu wel zo dat met ...
Mijn C5 1.8 is van eind 2001. toen ongeveer 250000km op teller LPG
Ik heb bij de garage een nieuwe sleutel laten bestellen, deze sleutel en mijn reserve sleutel een nieuwe sleutelcode laten geven.
het is nu wel zo dat met ...
12 mar 2009 15:10
Re: verlichting LCD display
het is het display boven op het dashbord waarvan een deel verlichting niet werkt.
dus het display welke buiten temp aangeeft en andere info,radio, cd speler,
dit is sinds enkele weken het geval
peer
dus het display welke buiten temp aangeeft en andere info,radio, cd speler,
dit is sinds enkele weken het geval
peer
12 mar 2009 14:54
verlichting LCD display
Ik heb een klein ongemakje met mijn C5 uit 2001, 265.000km op LPG,
het display is aan de linkerkant donker.
vraag.
hoe krijg ik het diplay uitgebouwd en kan ik dan een lampje vervangen?
groet van Peer
het display is aan de linkerkant donker.
vraag.
hoe krijg ik het diplay uitgebouwd en kan ik dan een lampje vervangen?
groet van Peer
12 mar 2009 14:03
Re: aanjager / kachelmodule
reactie aanjager/kachel module
ik heb hier ook problemen mee gehad
aanjager ging na kleine tijd uit, tevens geen display aanduiding
Oorzaak losse soldering op connector aansluiting module, hier gaat veel vermogen door.
Even het kunstof kapje loshalen van de module en soldeerpunten van connctors ...
ik heb hier ook problemen mee gehad
aanjager ging na kleine tijd uit, tevens geen display aanduiding
Oorzaak losse soldering op connector aansluiting module, hier gaat veel vermogen door.
Even het kunstof kapje loshalen van de module en soldeerpunten van connctors ...
13 jan 2009 15:16
Re: aanjager / kachelmodule
Kachel module,
probleem met aanjager, zoals bovenstaand, deze gerepareerd bleek sodeerverbinding slecht kontakt te maken met connector aansluiting van de voeding op module,
advies voor men module vervangt even naar soldeer eilandjes kijken bij connector aansluiting
groet Peer
probleem met aanjager, zoals bovenstaand, deze gerepareerd bleek sodeerverbinding slecht kontakt te maken met connector aansluiting van de voeding op module,
advies voor men module vervangt even naar soldeer eilandjes kijken bij connector aansluiting
groet Peer
05 dec 2008 08:52
Re: 1.8 op LPG - 5W40 of 10W40
ik gebruik 10W40 als er olie bijgevuld moet worden
gebruik olie 0,5 liter op 2000km
mijn C5 1.8 heeft reeds de 260.000km gepaseerd
P.S. zover ik weet gebruikt men 5W40 bij koude winters denk aan -10C en kouder
gebruik olie 0,5 liter op 2000km
mijn C5 1.8 heeft reeds de 260.000km gepaseerd
P.S. zover ik weet gebruikt men 5W40 bij koude winters denk aan -10C en kouder
21 nov 2008 21:34
Re: Onderhoud LPG G3 noodzakelijk?
Ik heb een C5 break bouwjaar eind 2001 met een 1,8 motor, G3 gas installatie
gereden km 245.000km
nog nooit onderhoud laten plegen aan mijn gas installatie.
Wel 2 jaar geleden onderdeel in gasklok vervangen was versleten.
gereden km 245.000km
nog nooit onderhoud laten plegen aan mijn gas installatie.
Wel 2 jaar geleden onderdeel in gasklok vervangen was versleten.
24 mei 2008 11:06
los deurraam achter bestuurders stoel
Mijn achterdeur raam zit los /als ik raam open, valt deze naar beneden
de raam motor werkt ik denk dat raam uit houder is los geschoten
wie weet hoe ik deurbekleding los moet halen of beter nog hoe kan ik dit euvel verhelpen
wie heeft ervaring in dit probleem ?
groet Peer
de raam motor werkt ik denk dat raam uit houder is los geschoten
wie weet hoe ik deurbekleding los moet halen of beter nog hoe kan ik dit euvel verhelpen
wie heeft ervaring in dit probleem ?
groet Peer
25 mei 2007 14:36