Re: achterruit gaat niet open

Toch grappig dat er geen goede oplossing door de citroentjes fabriek geleverd wordt als dit probleem zo vaak voorkomt. :smt190
door rdewarm
14 mei 2012 21:59
Forum: C5 PH 1&2
Reacties: 20
Weergaves: 4671
Spring naar bericht

Re: Trekhaak C5 Break

Ik heb ook last van de niet werkende sensoren, maar ik compenseer dat met mijn ogen. Is nog steeds de manier waarop je leert om schade te voorkomen.
OP mijn C5 zit een vaste trekhaak(was al zo toen ik hem 4 jaar geleden kocht) en de Sensoren werken ook al die tijd niet. Ik ben er dus nooit aan ...
door rdewarm
14 mei 2012 21:52
Forum: C5 PH 1&2
Reacties: 66
Weergaves: 22753
Spring naar bericht

Nieuw forumlid

Hallo Allemaal :cit2,

Sinds een jaar of 4 zijn wij de trotse bezitters van een C5 en dit eigenlijk tot volle tevredenheid.
We hebben de 2 liter HPi Exclusive versie, wat voor ons doen een ongekende luxe opleverde.
Het eerste half jaar hebben we ons rot gelachen omdat we telkens weer wat nieuws ...
door rdewarm
14 mei 2012 21:02
Onderwerp: Nieuw forumlid
Reacties: 4
Weergaves: 1870
Spring naar bericht