Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 




Forumregels


Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie motor, versnellingsbak & brandstof.



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 Roetfilter vervangen? 
Auteur Bericht
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 24 aug 2008 00:44
Berichten: 791
Woonplaats: Lekkerkerk
Auto: C5 Aircross 2.0 BlueHDI 180 pk S&S EAT8
Opties: Shine/Front & backcamera, electrische achterklep
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2019
Energielabel: E
Phase: C5 Aircross
Organummer: 15372
Productienummer: 20438
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 96400
Kleur: Gris Platinium EVL


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Roetfilter vervangen?
Een tijdje geleden heb ik al eens bij de Citroendealer geinformeerd of het FAB niet vervangen moest worden. De eerste reactie was of er storingsmeldingen waren en zoniet gewoon doorrijden. Ondanks dat ik nog steeds geen melding heb gezien begint de auto licht te trillen bij 2500 toeren als je doortrekt. Dat is al langere tijd zo en ook de reden dat ik de enige nog niet vervangen injector afgelopen november dus nutteloos heb laten vervangen.
Mijn vraag is dus, kan dit te maken hebben met teveel tegendruk die nog niet leidt tot een storingsmelding? Dit suggereerde een medewerker van Buchli Dieseltechniek desgevraagd. De auto heeft veel snelweg gezien de afgelopen maand maar zonder resultaat.

_________________
4 wielen prive: Datsun Sunny Van, Simca 1100, 2 x Simca Horizon, Talbot Solara, Renault 21, Renault Nevada, Renault Laguna Break, Citroen C5 Break. zakelijk: 2 x Nissan Sunny, 3 x Opel Astra Van, Peugeot 307 HDI Van, Renault Kangoo DCI, Skoda Fabia TDI GL, Renault Clio Est 2 wielen: Suzuki T 250, Honda CB 500, 550, 750, 3 x 900, BMW 2 x R 100RT, 2 x K 100RT, K 1100LT. R 1200RT, R1250RT.

Afbeelding


13 jun 2012 23:47
Profiel
C5club extreme Die-Hard
C5club extreme Die-Hard
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 12 aug 2009 09:10
Berichten: 998
Woonplaats: Uden
Auto: Berline 1.6 HDIf Ligne Prestige
Opties: Pack Athena en inmiddels ook Pack Harm ;)
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2005
Energielabel: B
Phase: 2
Organummer: 10168
Productienummer: 10078
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 500.000+
Kleur: Gris Aluminium


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Roetfilter vervangen?
Mijn C5 heeft afgelopen dinsdag een beurt gehad. Bij mij was de melding "mogelijke verstopping roetfilter" (of iets in die strekking) permanent geworden. Melding kwam meteen op na het starten en het servicelampje bleef ook branden. Bij de garage (dealer) hebben ze toen de tegendruk gemeten en die was wel wat verhoogt ten opzichte van een nieuwe FAB maar nog wel binnen de grenswaarden. Storing is gereset en nog niet terug gekomen maar het is ook nog maar 2 dagen geleden. Ik reed dus al een paar weken met die storing maar tijdens het rijden niets maar dan ook helemaal niets van gemerkt, ze rijd juist erg fijn en zuinig en ik ben daarin nogal gevoelig. Ik heb zelfs toen ik de C5 net had, aangegeven dat ik af en toe een klik linksvoor hoorde en dat de auto dan even wat inhield. Bleek uiteindelijk de fab regeneratie te zijn. Zo gevoelig dus. ;)

Dus als jij geen melding "mogelijke verstopping roetfilter" krijgt dan zou ik hem al helemaal niet vervangen want ik kreeg de melding wel maar geen verandering in rijgedrag, en anders de tegendruk eens laten meten.

Mijn roetfilter is volgens de auto historie bij 112.000 km vervangen en ik zit nu op 262.000 km dus ik ben waarschijnlijk binnenkort wel aan de beurt. Normaal bij een 1.6 schijnt om de 120.000 te zijn.

_________________
Afbeelding


14 jun 2012 11:17
Profiel
Beheerder
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 mei 2006 18:31
Berichten: 33386
Woonplaats: 033
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Roetfilter vervangen?
Bij mijn ex 2.2 is het Fap filter pas na 350.000 vervangen , geen klachten of meldingen verder, ...

_________________
Citroën 2CV AZ-A 1968 Bleu Weekend (.•\=/•.)
Citroën DS3 1.2 So Chic EAT6 2015 Bleu Encre
Citroën Cactus 1.2 Shine EAT6 2019 Noir Obsidien


14 jun 2012 11:21
Profiel
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2006 05:57
Berichten: 6523
Woonplaats: Het rijk van Nijmegen
Auto: C5 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive
Opties: Xenon+LED, HA3+, Leer+massage, Navi3D+HiFi, Gelaagde zijruiten, PDC Av+Ar, Atlantiques 18" +bspann.sens. wegklaptrekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12887
Productienummer: 0552
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 70 000
Kleur: Noir Perla Nera


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Roetfilter vervangen?
De mijne heeft sinds zo'n 25dkm een vervangend 2e hands filter. Recent een paar keer de melding gehad (risico verstopping FaP), na heel veel stadsverkeer, maar bij een >500km weekend kriskras NL veel snelweg, geen melding gezien...eindelijk weer eens een fatsoenlijke regeneratie denk ik dan. Je moet de melding(en) dus altijd afzetten tegen het gebruik gedurende een aantal honderd km, oftewel ongeveer een hele tank brandstof.

_________________
C5-3 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive, BVA6 Noir Perla Nera, 2012


ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002

In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije


14 jun 2012 21:52
Profiel
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 maart 2010 22:49
Berichten: 8138
Auto: Burton
Opties: Stoelverwarming, mistlampen voor, big bore, 123 ignition
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 1982
Energielabel: A
kilometerstand: 20000
Kleur: Zwart


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Roetfilter vervangen?
Nosmo King schreef:
Mijn C5 heeft afgelopen dinsdag een beurt gehad. Bij mij was de melding "mogelijke verstopping roetfilter" (of iets in die strekking) permanent geworden. Melding kwam meteen op na het starten en het servicelampje bleef ook branden. .......... Storing is gereset en nog niet terug gekomen maar het is ook nog maar 2 dagen geleden

Deze melding kan ook ontstaan doordat de tweede teller (dat is de hoeveelheid eolys die in het FAP is afgezet volgens de berekning van de ADDGO module) een maximale waarde bereikt heeft.
Dan is je FAP aan vervanging toe volgens de berekeningen van de computer. In de praktijk kun je dan soms nog zonder problemen een hele tijd doorrijden. Bij het 'resetten' wordt deze teller op 0 gezet en doe je in feite net alsof het FAP is vervangen.

staircase schreef:
Mijn vraag is dus, kan dit te maken hebben met teveel tegendruk die nog niet leidt tot een storingsmelding? Dit suggereerde een medewerker van Buchli Dieseltechniek desgevraagd. De auto heeft veel snelweg gezien de afgelopen maand maar zonder resultaat.
Dit zou kunnen, maar er zijn nog legio andere mogelijkheden.
Sowieso lijkt het mij verstandig om te proberen te achterhalen wanneer en of het filter uberhaupt is vervangen.
Heb je ook veel rook bij vol doortrekken?
De snelwegkm helpen niet zoveel als het filter is verzadigd met eolys en asresten, die krijg je er niet uit, daarom moet een FAP vervangen worden na een bepaalde levensduur.
Maar richt je niet alleen op het FAP, er zijn zoals gezegd vele mogelijkheden.

Nosmo King schreef:
Mijn roetfilter is volgens de auto historie bij 112.000 km vervangen en ik zit nu op 262.000 km dus ik ben waarschijnlijk binnenkort wel aan de beurt. Normaal bij een 1.6 schijnt om de 120.000 te zijn.
Het is zelfs 100 000 km bij jouw auto.

_________________
Auto's: Peugeot 104 1.1, GSA 1.3 pallas, Ford Taunus 1.6L, Opel Kadett 1.2 LPG, BX 14 LPG 4M, BX 14 LPG 5M, Xantia 1.9 TurboD, Xantia 2.0HDi gechipt, C5 ph2 16HDiF, Volvo V50 D2 gechipt, e-Golf
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4

Hobbyauto: Burton Classic zie website


14 jun 2012 22:53
Profiel
BAN
BAN

Geregistreerd: 18 jun 2010 00:27
Berichten: 2676
Woonplaats: Zeist
Auto: C5 V6 24V Exclusive Berline
Opties: veel
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2004
Energielabel: F
Phase: 1
Organummer: 09950
Productienummer: 0179
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 315.000
Kleur: gris aluminium
KPH: Voor + Achter


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Roetfilter vervangen?
Verstopte roetfilters zijn ook te reinigen, op het www vindt je bedrijven die dat voor je kunnen doen, kost minder dan een nieuw roetfilter.

Het blijven rijden met een verstopt filter komt niet ten goede aan het brandstofverbruik.


14 jun 2012 22:57
Profiel
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 maart 2010 22:49
Berichten: 8138
Auto: Burton
Opties: Stoelverwarming, mistlampen voor, big bore, 123 ignition
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 1982
Energielabel: A
kilometerstand: 20000
Kleur: Zwart


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Roetfilter vervangen?
Klopt, citroen levert ook ruildelen die gereinigd zijn, daarbij heb je een redelijke kwaliteit.

In de praktijk krijgen niet alle bedrijven het PSA-FAP goed schoon heb ik gemerkt. Dus zou ik dat niet zonder meer aanbevelen

_________________
Auto's: Peugeot 104 1.1, GSA 1.3 pallas, Ford Taunus 1.6L, Opel Kadett 1.2 LPG, BX 14 LPG 4M, BX 14 LPG 5M, Xantia 1.9 TurboD, Xantia 2.0HDi gechipt, C5 ph2 16HDiF, Volvo V50 D2 gechipt, e-Golf
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4

Hobbyauto: Burton Classic zie website


14 jun 2012 23:01
Profiel
C5club extreme Die-Hard
C5club extreme Die-Hard
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 12 aug 2009 09:10
Berichten: 998
Woonplaats: Uden
Auto: Berline 1.6 HDIf Ligne Prestige
Opties: Pack Athena en inmiddels ook Pack Harm ;)
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2005
Energielabel: B
Phase: 2
Organummer: 10168
Productienummer: 10078
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 500.000+
Kleur: Gris Aluminium


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Roetfilter vervangen?
BJG schreef:
Bij het 'resetten' wordt deze teller op 0 gezet en doe je in feite net alsof het FAP is vervangen.


Aha, inderdaad, dat is wat de dealer ook zei, ze hadden net gedaan of er een nieuwe Fab in gezet was.

BJG schreef:
Nosmo King schreef:
Normaal bij een 1.6 schijnt om de 120.000 te zijn.
Het is zelfs 100 000 km bij jouw auto.


Dus normaal is al om de 100.000 km. Dan doet ze het nu nog netjes dan. :smt023

_________________
Afbeelding


14 jun 2012 23:15
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 24 aug 2008 00:44
Berichten: 791
Woonplaats: Lekkerkerk
Auto: C5 Aircross 2.0 BlueHDI 180 pk S&S EAT8
Opties: Shine/Front & backcamera, electrische achterklep
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2019
Energielabel: E
Phase: C5 Aircross
Organummer: 15372
Productienummer: 20438
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 96400
Kleur: Gris Platinium EVL


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Roetfilter vervangen?
Mijn roetfilter is nog nooit vervangen, dat weet ik zeker. Er komt sinds alle verstuivers vervangen zijn geen roet meer uit de uitlaat. Dit kon je overigens alleen maar zien in het donker als er iemand met licht achter je reed.
De auto rijdt verder prima, maar het lijkt echt of er boven de 2500 tpm iets fout gaat. Alsof er een verstuiver niet helemaal meer meedoet of te weinig brandstof wordt ingespoten terwijl de acceleratie toch behoorlijk doorgaat. Of hoort een HDI 2.0 16V dan wat te trillen? Dat is mij in het verleden nooit opgevallen.
Om alles uit te sluiten heb ik een nieuwe luchtmassameter gemonteerd. Hierna rijdt de auto significant zuiniger en het oppakken gaat nog soepeler, maar de trilling in het specifieke toerenbereik blijft.

Overigens is het reinigen bij Buchli net zo duur als een refurbished exemplaar wat je bij de C-dealer kunt laten monteren. Ongeveer 400 euro ex, allebei zonder montage, en dat viel mij tegen. Als het de helft was geweest had ik meteen een afspraak gemaakt. Tenslotte zullen er best flink wat onverbrandbare resten/as in het filter zitten en was de drempel laag genoeg als leergeld, net als die LMM voor net geen 90 Euro.

_________________
4 wielen prive: Datsun Sunny Van, Simca 1100, 2 x Simca Horizon, Talbot Solara, Renault 21, Renault Nevada, Renault Laguna Break, Citroen C5 Break. zakelijk: 2 x Nissan Sunny, 3 x Opel Astra Van, Peugeot 307 HDI Van, Renault Kangoo DCI, Skoda Fabia TDI GL, Renault Clio Est 2 wielen: Suzuki T 250, Honda CB 500, 550, 750, 3 x 900, BMW 2 x R 100RT, 2 x K 100RT, K 1100LT. R 1200RT, R1250RT.

Afbeelding


16 jun 2012 00:12
Profiel
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2006 05:57
Berichten: 6523
Woonplaats: Het rijk van Nijmegen
Auto: C5 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive
Opties: Xenon+LED, HA3+, Leer+massage, Navi3D+HiFi, Gelaagde zijruiten, PDC Av+Ar, Atlantiques 18" +bspann.sens. wegklaptrekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12887
Productienummer: 0552
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 70 000
Kleur: Noir Perla Nera


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Roetfilter vervangen?
Ik heb een ongerefurbished exemplaar van ~200eur, erin gezet. De 2.2HDi stond officiëel op een interval van 80dm voor een nieuw FaP, maar de mijne heeft het 180dkm uitgehouden, voordat er te veel asresten in achter gebleven waren, het ruil-FaP had er 40dkm op zitten. Meer dan 180dkm is ook mogelijk. Nu is het FaP van de 1.6 wat kleiner en vertikaal, maar de intervallen die voorbij komen zijn wat mij betreft te laag.

Citaat:
Deze melding kan ook ontstaan doordat de tweede teller (dat is de hoeveelheid eolys die in het FAP is afgezet volgens de berekning van de ADDGO module) een maximale waarde bereikt heeft.


Heeft de mijne (1e gen 2.2) ook een tweede teller?

_________________
C5-3 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive, BVA6 Noir Perla Nera, 2012


ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002

In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije


16 jun 2012 09:48
Profiel
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 mei 2009 16:55
Berichten: 710
Woonplaats: Ardèche
Auto: Peugeot 208
Opties: halve V6
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2014
Energielabel: A
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 51.000 km
Kleur: wit


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Roetfilter vervangen?
staircase schreef:
schreef o.a:
Om alles uit te sluiten heb ik een nieuwe luchtmassameter gemonteerd. Hierna rijdt de auto significant zuiniger en het oppakken gaat nog soepeler, maar de trilling in het specifieke toerenbereik blijft.


Komt me voor om bij jou km stand te controleren of je motorsteunen nog wel oké zijn.
Alhoewel dan ook al bij lager toerental iets van klachten merkbaar zou hebben moeten zijn.

_________________
Uit eigen ervaring voorheen: Fiat 500 giadinero, VW kever met open dak, Opel kadet 2X, Citroën GS en GSA*, Alfa Sud op gas*, Opel Rekord 2.0 3X (waarvan één break), VW polo 2X, Citroën AX 4X (waarvan één 4X4), Xantia 3.0 V6, Saxo 1,5D 3X, C5 PHII biturbo 173PK,
Nu nog: Xantia activa 2.0 Exclusive, C5 phI, C3 Picasso, Peugeot 205 cabrio en een 208, VWT5, Opel Vectra 2.0i 4X4, R4 en 2 Unimogs 404


16 jun 2012 10:18
Profiel
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 maart 2010 22:49
Berichten: 8138
Auto: Burton
Opties: Stoelverwarming, mistlampen voor, big bore, 123 ignition
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 1982
Energielabel: A
kilometerstand: 20000
Kleur: Zwart


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Roetfilter vervangen?
EvilTwin schreef:
Heeft de mijne (1e gen 2.2) ook een tweede teller?


De 1e generatie heeft ook een tweede teller, daaraan is bij mijn weten echter geen maximum waarde gekoppeld. Een storingsmelding zul je als gevolg hiervan vermoedelijk niet krijgen. Volgens mij is het bij de 1e generatie puur een indicatie voor het motormanagement om de verzadiging met eolys te bepalen. Daarop stemt hij berekening van de vervuilingsgraad af.

maw hoe meer eolys afgezet in het FAP, hoe minder ruimte voor roet hoe eerder regeneratie nodig is.
Je zult daarom merken dat de afstand tussen regeneraties gedurende de levensduur van het FAP minder wordt.
Daarom is het wel raadzaam om deze te resetten als je een ander FAP monteert.

_________________
Auto's: Peugeot 104 1.1, GSA 1.3 pallas, Ford Taunus 1.6L, Opel Kadett 1.2 LPG, BX 14 LPG 4M, BX 14 LPG 5M, Xantia 1.9 TurboD, Xantia 2.0HDi gechipt, C5 ph2 16HDiF, Volvo V50 D2 gechipt, e-Golf
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4

Hobbyauto: Burton Classic zie website


16 jun 2012 11:48
Profiel
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2006 05:57
Berichten: 6523
Woonplaats: Het rijk van Nijmegen
Auto: C5 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive
Opties: Xenon+LED, HA3+, Leer+massage, Navi3D+HiFi, Gelaagde zijruiten, PDC Av+Ar, Atlantiques 18" +bspann.sens. wegklaptrekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12887
Productienummer: 0552
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 70 000
Kleur: Noir Perla Nera


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Roetfilter vervangen?
De vraag is of BE dat toen gedaan heeft bij mij...

Was het niet ook zo dat de compu een teller heeft voor afgebroken/onvolledige regeneraties?

_________________
C5-3 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive, BVA6 Noir Perla Nera, 2012


ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002

In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije


16 jun 2012 12:44
Profiel
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 maart 2010 22:49
Berichten: 8138
Auto: Burton
Opties: Stoelverwarming, mistlampen voor, big bore, 123 ignition
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 1982
Energielabel: A
kilometerstand: 20000
Kleur: Zwart


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Roetfilter vervangen?
Intern wordt dit wel bijgehouden, maar daarvan kun je niets zien met de proxia/lexia. Pas na een aantal gemiste regeneraties komt er een storingsmelding tevoorschijn, dat dan weer wel.

_________________
Auto's: Peugeot 104 1.1, GSA 1.3 pallas, Ford Taunus 1.6L, Opel Kadett 1.2 LPG, BX 14 LPG 4M, BX 14 LPG 5M, Xantia 1.9 TurboD, Xantia 2.0HDi gechipt, C5 ph2 16HDiF, Volvo V50 D2 gechipt, e-Golf
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4

Hobbyauto: Burton Classic zie website


17 jun 2012 14:56
Profiel
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 maart 2010 22:49
Berichten: 8138
Auto: Burton
Opties: Stoelverwarming, mistlampen voor, big bore, 123 ignition
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 1982
Energielabel: A
kilometerstand: 20000
Kleur: Zwart


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Roetfilter vervangen?
EDIT:
ik ondekte dat ik in dit (en mogelijk andere) topic(s) teller 1 en 2 door elkaar heb gehaald.
Het is:

Teller 1: totaal afgezet eolys in FAP (sinds verv FAP)
Teller 2: Afgezet eolys (sinds bijvullen van reservoir)

_________________
Auto's: Peugeot 104 1.1, GSA 1.3 pallas, Ford Taunus 1.6L, Opel Kadett 1.2 LPG, BX 14 LPG 4M, BX 14 LPG 5M, Xantia 1.9 TurboD, Xantia 2.0HDi gechipt, C5 ph2 16HDiF, Volvo V50 D2 gechipt, e-Golf
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4

Hobbyauto: Burton Classic zie website


21 jun 2012 23:19
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 35 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.