De voorruit heeft 2 sterren der in zitten, en een paar putjes her en der.
Die sterren moeten natuurlijk gemaakt. Laat ik carglass voorkomen rijden hier, zegt ie.." Deze zijn al gemaakt, alleen zwaar beroerd, en zeker niet met een vacuum pomp"
Het ziet er niet goed uit, dit gaat ook verder barsten, 1 van de sterren heeft ook al een haarscheur richting midden ruit, die je haast nog niet ziet..
Heeft hij papieren bij zich waarop staat dat ik een eigen risico heb van 187 euro

Ik zeg.. dat kan helemaal niet. Want mijn laatste wagen is gratis gedaan.. hij checken, blijkt dat de reparatie 187 euro eigen risico zou zijn, en het vervangen van de ruit, 100 euro

Ik moet FBTO nog eens ff bellen, want dit komt uit de pc van carglass rollen. Klopt voor geen meter natuurlijk.
Maaaar.. Is het verstandig om mijn ruit te laten vervangen door Carglass? Ik hoor dat het wel eens problemen oplevert met de sensoren etc. Hij zelf had zoiets van, neuh.. ze hebben tegenwoordig allemaal sensoren, das geen probleem.. Ik moet alleen die zwarte kap ff loshalen, raampie eruit, flop, nieuwe erin. Geen punt ( bij carglass ) zeg ie.
Ervaringen?