Pagina 1 van 1

Handgreep aan het dak trilt?

Geplaatst: 20 dec 2010 08:38
door Pivo
Gisteren van Hengelo naar Den Haag en weer terug gereden. Prima ritje, alleen op de terugweg merkte ik ineens een zeer irritant klepperend/resonerend geluid vanaf de achterbank komen. Als ik de handgreep die boven de deur aan de hemelbekleding zit strak trek is het trillen weg. Het geluid is behoorlijk aanwezig. Herkent iemand dit?

Re: Handgreep aan het dak trilt?

Geplaatst: 20 dec 2010 09:20
door Menno
Nee dat ken ik niet, maar klinkt als makkelijk op te lossen, je weet al waar je zoeken moet ;)
Heb je de schroeven al vast gezet ?

Re: Handgreep aan het dak trilt?

Geplaatst: 20 dec 2010 10:14
door SkyBuMp
Bij mij zaten de roofrails ook wat los, maar nooit echt klapperende geluiden gehad. Even vast laten zetten dan ben je er vanaf :D

Re: Handgreep aan het dak trilt?

Geplaatst: 20 dec 2010 10:22
door Peebee
Even met volle bezetting rondrijden :idea:
en iedereen goed laten luisteren waar het geluid vandaan komt, :smt023
probleem al bijna opgelost! :smt038
(Tenzij ze het niet eens kunnen worden :smt089 )

Peter

Re: Handgreep aan het dak trilt?

Geplaatst: 20 dec 2010 11:09
door Pivo
Ik moet bekennen dat ik nog niet heb gekeken :oops: Zal vanavond eens kijken, zit die handgreep vast met torx onder afdekkapjes oid?

Re: Handgreep aan het dak trilt?

Geplaatst: 20 dec 2010 11:13
door Menno
Yep ...

Re: Handgreep aan het dak trilt?

Geplaatst: 20 dec 2010 11:34
door Pivo
Mijn dank is groot :smt038

Ik laat weten als het gelukt is :)