Pagina 1 van 1
afslaan en dansendtoerental
Geplaatst: 02 okt 2010 23:38
door theo embrechts
De dame van mijn zoon heeft na de koude start de neiging om af te slaan dit is ook al een tweetal keren gebeurt.
Als hij blijft lopen danst het toerental gedurende een 20 sec tussen 1000 en 2000 toeren.
De rest van de dag is er niets aan de hand, het is een 1.8 lp break 2002.
Iemand een idee?.
Re: afslaan en dansendtoerental
Geplaatst: 03 okt 2010 00:25
door Herman
Probeer eens de bobine te wisselen met die van jou? heb ik ook gedaan met die van mijn zoon.
Re: afslaan en dansendtoerental
Geplaatst: 03 okt 2010 19:58
door theo embrechts
ok probeer ik.
Re: afslaan en dansendtoerental
Geplaatst: 05 okt 2010 09:18
door C5-2001
Heb ik ook last van gehad, waarbij het reinigen van de stappenmotor en de stappenmotor en het vervangen van een een kapotte luchtslang voor oplossing van het probleem heeft gezorgd.
Groet en succes.
Re: afslaan en dansendtoerental
Geplaatst: 07 okt 2010 22:36
door theo embrechts
We hebben het bobineblok gewisseld maar dat was het niet.
Nu eens de stappenmotor en alles wat met de luchtinlaat te maken heeft eens schoonmaken.
bvd theo