Je hoort daar wel eens over vertellen de beruchte maandagauto vol mankementen die je maar beter kan mijden (als je dat al zou kunnen).
Nu ben ik niet zo snel bijgelovig en dacht ik wat maakt het nou uit op welke dag mijn wagen gemaakt is, maar ik ga toch behoorlijk twijfelen na het teveel aan problemen met mijn nieuwe C5
Op minder dan 8 maanden tijd en minder al 19000 Km zijn er reeds 3 problemen.
-Trillingen tijdens het remmen vanaf 120km/u en hoger, hiervoor zijn reeds de remschijven achter en nadien ook vooraan vervangen zonder resultaat.
-De koppeling die in 4° / 5° & 6° doorslipt en die eerdaags vervangen zal worden door de dealer (die dan ook nog eens naar de remmen gaat zien)
-En dan heeft nu ook de airco de geest gegeven, de compressor wordt niet meer ingeschakeld en dus is er geen koeling meer (dit was na afspraak in de garage voor de 2 vorige problemen, maar de dealer kan maar zien dat hij alles kan herstellen en dit er dus maar bijnemen).
Het vertrouwen in deze C5 is dus héél erg laag gezakt en als hij nog teveel kuren verkoopt gaat hij eruit zo simpel is dat. Teveel is teveel
Hebben jullie ooit al zo'n maandagauto gehad en hoe is jullie vertrouwen in de C5 ph3, ongeschonden of heeft het ook al een deuk gekregen?