Sedert enige weken (een 3-tal denk ik) heb ik de indruk dat de koppeling van mijn C5 doorslipt en dan vooral na opschakelen van 3-4 of 4-5 en ook 5-6. Eerst dacht ik dat het wel aan het manneke lag

maar na enige tijd was ik zeker dat ik niet droomde. Op dit forum vind ik hier blijkbaar weinig problemen over terug, maar ik ben ook eens gaan rondneuzen

op het Duitse forum en op het Franse Planet Citroën. En er zijn wel degelijk nogal wat problemen met de koppeling van sommige wagens en die worden indien minder als 40000 km in 100% garantie vervangen. Toch is dit imo een spijtige zaak om al onmiddelijk aan een nieuwe wagen te moeten laten sleutelen.
Heeft iemand van jullie weet van dit probleem en wat de oorzaak zou kunnen zijn en hoe dit op te lossen is?
Op Planet Citroën staat zelfs een link naar een nota van Citroën ivm dit probleem, maar je moet daar voor ingeschreven zijn en eveneens betalen (13 euro/jaar), wat ik gerust wil doen want daar staat heel wat nuttige info denk ik. Maar hoe doe je dit vanuit Belgie, iemand ervaring mee??
Alvast bedankt voor eventuele tips