Maar, er is altijd een maar, er zijn toch wel wat problemen.
Krakende ramen bij het sluiten. Er is inmiddels door de dealer een rubbertje geplaatst maar dat heeft niet geholpen helaas en men zoekt verder.
Knakkende voortrein. Bij een volledige uitslag van het stuur naar links of rechts tijdens het wegrijden resulteert dat in een knakkend geluid. Dit had iets te maken met een losse fusee kogel. Dit was op te lossen door deze los te draaien en weer vast te draaien maar ook dit haalde niets uit.
Rammel in het dashboard. Er resoneert iets in de linkervoordeur of dashboard dat men niet gevonden krijgt.
De lak lijkt zacht. De lak lijkt mat te zijn geslagen door 2 bezoekjes aan de wasstraat. De glans is er af.
Ik moet Citroën van den Berg alle credits geven want ze doen echt wel hun best maar het lijkt toch bewaardheid te worden dat als het dashboard ooit los is geweest het nooit meer goed komt.
Maar nog steeds een geweldige aut. De lak zie ik niet als ik er in zit en de geluiden hoor ik niet als ik de radio maar wat harder zet
Bas
edit / aanvulling
Ik heb in een jaar 28k gereden en heb bijna een setje banden versleten. Mijn verbuik is heel stabiel 1 op 11. Deze aanvulling even nadat ik het stukje van Francis had gelzen.