heeft iemand dit menu???
parametersauto en dan comfort...daar kan je ingeven of je alleen de bestuurdersdeur ontgrendeld of alle deuren.
Hoeft niet aan het pack te liggen. Ik heb een exclusive en daar zitten ook standaard 2 AB.sleutels bij. Echter is bij het kleine middelste knopje op de AB voor de bediening van de elektrische achterklep.....MarsTDI schreef:Door dat pack protection ben ik ook de gelukkige bezitter van twee afstandsbedieningssleutels ipv de enkele die je normaal schijnt te krijgen.

ik denk de alarm pack dit doet..EX-XM schreef:Wat raar, ik heb de optie voor alle deuren/bestuurdersdeur niet. I.p.v. "Afstandsbd." heb ik de optie Bestuurdersstoel instelling, terwijl ik ook een exclusive heb. Maar ik heb geen alarm pack, en ook geen Tourer. Komt 't misschien daardoor?
Franse loterij en/of willekeur??....Roman schreef:ik denk de alarm pack dit doet..EX-XM schreef:Wat raar, ik heb de optie voor alle deuren/bestuurdersdeur niet. I.p.v. "Afstandsbd." heb ik de optie Bestuurdersstoel instelling, terwijl ik ook een exclusive heb. Maar ik heb geen alarm pack, en ook geen Tourer. Komt 't misschien daardoor?
op de duitse C5 club zijn er verschillende 2.7 hdi excl die de optie ook niet hebben...