hoi ik heb sinds september een citroen C5 difference 2.0 16 hij rijdt lekker mag niet klagen. maar nu sinds twee weken heb ik als ik de achterruitverwarming aanzet dat mn radio begint te storen weet iemand hoe dat kan
gr Gert
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.
Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2018
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Soft sand
Denk eerder ergens een slecht kontakt (scheurtje)van een stroomdraad of verbinding, dit kan warmte gaan veroorzaken en verder het kontakt verbreken(wegsmeulen).
Dus radio aan en verwarming en dan de bedrading nalopen connectors even los en weer vast enz...
Dus radio aan en verwarming en dan de bedrading nalopen connectors even los en weer vast enz...
Met vriendelijke groet
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
C5club Bikkel

Auto: geen citroen
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: EAT8
bij het zustermerk is de oorzaak een breuk in de lijntjes van de achterruitverwarming, das makkelijk te controleren
Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2018
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Soft sand
Was daar zilver verf of lijm voor te koop?kun je het weer mee herstellen.
Met vriendelijke groet
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.