Mijn bestuurdersstoel gaat automatisch naar achteren als mijn contact uit is en de deur open doe.
Kan ik deze 'vast' zetten zodat hij in de ingestelde stand blijft staan?
Er zitten 2 kopjes ( 1 en 2) op de deur om het geheugen in te stellen.
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 II (PH3) Tourer & sedan vanaf 4-2008 type X7 in de categorie elektronica & navigatie.
C5club Newbie

Auto: Tourer
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2013
Phase: 3 ( C5 II X7 )
kilometerstand: 36000
Kleur: donker grijs metalic
V.I.P.

Auto: C5 tourer V6 HDI Biturbo Exclusive 3.0
Opties: Vollausstattung
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: A
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 195002,09
Kleur: grjis
Ja dat kan!
Alles instellen zoals jij dat wil.
Stoel/spiegels/ verwarming dan op 1 (een) drukken tot je een piepje hoort en het is opgeslagen voor 2 hetzelfde maar dan voor je vrouw.
de instelling komt dan automatisch terug als je het contact aanzet.
Grüß
Zo werkt het bij mij.
Alles instellen zoals jij dat wil.
Stoel/spiegels/ verwarming dan op 1 (een) drukken tot je een piepje hoort en het is opgeslagen voor 2 hetzelfde maar dan voor je vrouw.
de instelling komt dan automatisch terug als je het contact aanzet.
Grüß
Zo werkt het bij mij.
De ergernis over de slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde over de lage prijs al is verdwenen.
Auto: C5 tourer 2.7 V6 HDi Exclusive automaat
Opties: stoelmassage, park assist, etc. etc.
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2008
Energielabel: D
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 305.000
Kleur: Gris
Ik vermoedt dat hier de functie instappen ingeschakeld is.
Druk op de linker draaiknop op het stuur bij stilstand, kies de onderste optie; iets als rijhulp of zo... dan krijg je een menu waarbij je kunt kiezen voor "instaphulp" of iets in die trant. die optie "AAN" zorgt ervoor dat je stoel helemaal naar achter en omlaag gaat, een dikke buiken optie
als je die uitzet blijft de stoel gewoon op zijn plek als je de deur open doet.
Druk op de linker draaiknop op het stuur bij stilstand, kies de onderste optie; iets als rijhulp of zo... dan krijg je een menu waarbij je kunt kiezen voor "instaphulp" of iets in die trant. die optie "AAN" zorgt ervoor dat je stoel helemaal naar achter en omlaag gaat, een dikke buiken optie
als je die uitzet blijft de stoel gewoon op zijn plek als je de deur open doet.
Toen:
Axel GS break CX 2.5 turbodiesel, airco CX 2.0 benzine, leer, chroom BX BX break blauw Xantia 2.0 benzine berline Xantia 1.9 sd break(75 pk niet te doen!!) XM 2.0 benzine break groen metalic Berlingo diesel busje(heerlijke auto) Berlingo multispace 1.4
C5 break 2.0 HDI automaat exclusive 2003 C5 Break V6 Excl. 2002 Nu: C5 tourer 2.7 hdi Excl. & Xantia i.8 16V berline
Axel GS break CX 2.5 turbodiesel, airco CX 2.0 benzine, leer, chroom BX BX break blauw Xantia 2.0 benzine berline Xantia 1.9 sd break(75 pk niet te doen!!) XM 2.0 benzine break groen metalic Berlingo diesel busje(heerlijke auto) Berlingo multispace 1.4
C5 break 2.0 HDI automaat exclusive 2003 C5 Break V6 Excl. 2002 Nu: C5 tourer 2.7 hdi Excl. & Xantia i.8 16V berline
Auto: C5 Tourer Exclusive
Opties: bijna alle..
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2009
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 230.000
Kleur: zwart
Gut, ik wist niet eens dat je het uit kon zetten. De kinderen zitten nog wel eens klem achterin als de persoon voorin de deur te vroeg open doet, haha.
Ga het eens proberen, bedankt voor de tip!
Ga het eens proberen, bedankt voor de tip!