Ha
Als ik de motor uitzet zakt ze achter naar het laagste punt. Ze is een C5 break uit 2005. Dit begon nadat ik een week 50 kg achterin liet liggen. Is dit de veerbol of is er nog een soort terugslagklep die kapot kan zijn. Het duur volgens iets langer voor ze op hoogte is.
mvg inQue
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie wielen, remmen & hydrauliek.
C5club Newbie


C5club V.I.P.


Berichten: 7539
Lid geworden op: 01 apr 2013 00:12
Auto: C5 2.0 16V VTR Break + Ligne Business break
Opties: Garage René matten, dimbaar STOP lampje
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2005
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10363
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 470000
Kleur: Sable de Langrune
Locatie: 0182
Ik denk dat er lucht in gekomen is. Dan compenseert de hoogteregelaar uiteindelijk niet meer genoeg.
Zoek even op dit forum, hoe te controleren of er voldoende vloeistof in het lds vat zit. Daar kan beter niet teveel in zitten, maar met te weinig vloeistof kan je dit soort problemen krijgen.
Zoek even op dit forum, hoe te controleren of er voldoende vloeistof in het lds vat zit. Daar kan beter niet teveel in zitten, maar met te weinig vloeistof kan je dit soort problemen krijgen.
C5club Newbie


C5club V.I.P.


Berichten: 7539
Lid geworden op: 01 apr 2013 00:12
Auto: C5 2.0 16V VTR Break + Ligne Business break
Opties: Garage René matten, dimbaar STOP lampje
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2005
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10363
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 470000
Kleur: Sable de Langrune
Locatie: 0182
Als bij effect van de procedure om het niveau te bepalen, laat je de auto zakken.
Dat heeft weer effect op de hoeveelheid lucht in het systeem.
Als je m enkele keren laat zakken en stijgen, en enkele keren het stuur van links naar rechts draait, is de lucht er als het goed is wel uit.
Dat heeft weer effect op de hoeveelheid lucht in het systeem.
Als je m enkele keren laat zakken en stijgen, en enkele keren het stuur van links naar rechts draait, is de lucht er als het goed is wel uit.
C5club Newbie


bedankt voor je advies.
Had meer olie nodig dan verwacht. en die kon ik gister avond pas halen.
Nu blijft ze hoog.
de retourslangen bij de voorwielen zijn goed. nu maar is gaan zoeken waar de olie verdwijnt
Top
InQue