Ik krijg de indruk dat mijn achterruitverwarming het niet doet. Met het vochtige weer wel zo handig.
Om de diagnose te stellen, leek me zo voor de hand liggend om even de multimeter tegen de 2 aansluitingen te houden en te controleren of er spanning op staat, helaas. Die zijn goed weggewerkt achter allerlei plastic afdekplaatjes.
1) Waar zit de aansluiting van de achterruit verwarming in de achterklep van een C5 Ph2 Break?
De 40A zekering is goed, die heb ik doorgemeten, het ledje in de schakelaar brand om de achterruit verwarming aan te zetten.
Mijn achterruit gaat niet meer open (jammer), ben nog niet voornemend om deze te repareren.
2) Is er een relatie tussen het niet werken van de achterruit verwarming en het niet meer opengaan van de achterruit in de klep?
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.

C5club Rookie

Auto: Break
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2005
Phase: 2
Auto: Hyundai Tucson MX4 48V Shine
Opties: trekkaak , volledig leder
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2023
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 621
Kleur: zwart
viewtopic.php?f=2&t=9" onclick="window.open(this.href);return false;

C5club Rookie

Auto: Break
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2005
Phase: 2
Ik denk dat ik er over heen lees, de verwijzing gaat voornamelijk over de achterruit, dat die kuren vertoont.
Edit: "Zoek en gij zult vinden. Er zit een verwijzing in naar een Engelstalig document. De achterruit verwarming aansluiting zit boven in.
Edit: "Zoek en gij zult vinden. Er zit een verwijzing in naar een Engelstalig document. De achterruit verwarming aansluiting zit boven in.