Mijn dimlicht staat altijd aan, oftewel ik laat het draaistukje van de linker hendel altijd op dimverlichting staan. Zodra de auto gestart wordt gaat ongeacht hoe licht het is buiten de xeon verlichting altijd aan, net als in Scandinavië zeg maar.
Het is me al een aantal keren opgevallen dat de middelste knop (verlichting) op mijn afstandsbediening niets doet.
De guide-me-home verlichting settings staan op 30 seconden en is actief, maar de verlichting gaat nooit aan als ik de auto uit stap.
Net gelezen dat je het handmatig kan activeren door na contact afzetten het groot licht even moet flashen en dan gaan ze wel aan en na 30 sec uit. Als ze aan staan kan ik ze voortijdig stoppen met de afstandsbediening (eerste keer dat ik die knop iets zie doen
Na wat nadenken de verlichting eens in de AUTO setting gezet op de linker hendel, en ja nu blijft de verlichting dus wel branden bij het uitstappen!
Is er niet een manier om beide aan te hebben, oftewel altijd verlichting aan en de guide-me-home verlichting werkend, want zo is het eigenlijk kiezen...
Andere interessante optie zag ik op een C4 van 2010. Daar kan je via de afstandsbediening de ramen op afstand openen voordat je instapt, dat kan met het warme weer wel eens fijn zijn.
Heeft de grote 1 jaar jongere broer de C5 deze optie niet? Ik zie daar zo snel even niets van terug.