Beste,
ik had een foutmelding in mijn bsi van mijn citroen c5x7, dit was een foutcode in verband met de roetfilter omdat ik te veel korte afstanden deed.
Deze is inmiddels al opgelost , maar deze kon enkel gewist worden door een aftersales veldje in te vullen.
Is dit de normale manier van werken met een diagbox?
En wat gebeurt er als de 50 velden gebruikt zijn.
Groeten Hakim
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 II (PH3) Tourer & sedan vanaf 4-2008 type X7 in de categorie motor, versnellingsbak & brandstof.
C5club Bikkel


Berichten: 363
Lid geworden op: 09 jun 2016 04:57
Auto: C5 Berline
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2004
Phase: 1
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 290000
Kleur: Sable de Langrune
Locatie: Egmond Binnen
klopt, als je de foutmeldingen van het injectie systeem gewist worden moet je daar een after sales veld voor invullen, na de 50 staat hij vol en word het niet opgeslagen dat is alles, niks ernstigs.
Wat bedoel je met het word niet opgeslagen?
Kan ik de nieuwe foutmeldingen dan nog terugvinden? Of niet?
Kan ik de nieuwe foutmeldingen dan nog terugvinden? Of niet?
Berichten: 13975
Lid geworden op: 10 okt 2009 17:58
Auto: Hyundai Tucson MX4 48V Shine
Opties: trekkaak , volledig leder
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2023
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 621
Kleur: zwart
Locatie: Westerlo Belgie
de oudste word dan gewist.
Aah ok. Raar dat ik geen foutmeldingen zag met mijn Delphi. Misschien was dat omdat de melding op mijn dashboard dan al weg was
