Een paar dagen geleden (ik denk 19 februari) is er een update van de app op mijn Samsung Galaxy S7 Edge.
Vanaf dat moment werkt de MY CITROËN app niet meer.
Ik krijg steeds hetzelfde schermpje te zien
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1,2 & II (PH3) type X7 die is bedoeld voor alle types in de categorie algemene vragen.
C5club Fan


Berichten: 67
Lid geworden op: 03 jan 2017 20:32
Auto: C5 BlueHDi 180 S&S EAT6 Hydractive Exclusive
Opties: Was Compleet
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2016
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
Kleur: Alu grijs
Locatie: Frankrijk
C5 BlueHDi 180 S&S EAT6 Hydractive Exclusive
Berichten: 565
Lid geworden op: 29 apr 2009 11:33
Auto: C5 Aircross PureTech 180 S&S EAT8 Shine
Opties: Ambiance Hype Brown; Connected Cam; Pack Park Assist
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2019
Energielabel: B
Phase: C5 Aircross
Organummer: 15423
Productienummer: 20136
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 1500
Kleur: Blanc Nacré TwoTone Noir Perla
Locatie: Tollebeek
De app werkt bij mij prima (OnePlus 5T met Android 9 (Pie)). Ik heb sinds de 20ste een Aircross en die werkt (via BT) veel beter samen met de app.
Misschien de app ff helemaal verwijderen, je telefoon uit- en weer aanzetten en dan de app opnieuw installeren. Soms wil dat nog wel eens helpen bij een onwillige app.
Misschien de app ff helemaal verwijderen, je telefoon uit- en weer aanzetten en dan de app opnieuw installeren. Soms wil dat nog wel eens helpen bij een onwillige app.
L8r, Henk
