De 2 luchttoevoer kanalen links blazen hete lucht, terwijl de 2 rechts koele lucht blazen zoals het hoort, en dit met de airco aangezet. Heb airco laten nakijken, werkt prima. Heb het probleem van hete lucht links alleen na lange rit van 2u of meer, niet bij korte ritten.
Wat kan de oorzaak zijn van de hete lucht invoer?
De luchtbuizen kunnen niet verstopt zijn, want alle 4 kanalen werken prima en geven koeling als airco opstaat en ritten kort duren. Als ik de airco afzet, blijft links veel warmer dan rechts...?
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie algemene vragen.

C5club Newbie


Berichten: 1
Lid geworden op: 04 okt 2016 18:02
Auto: C5 Berline
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2003
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 108000
Kleur: rood
Berichten: 5090
Lid geworden op: 08 mei 2009 20:42
Auto: Renault Mégane Estate Limited Edition EDC
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2015
Energielabel: A
kilometerstand: 85000
Kleur: Gris Platine
Locatie: Giessenburg (thuis) / Utrecht (werk)
Asje van de mengmotor stuk.
Bekend en veelvoorkomend probleem.
Bekend en veelvoorkomend probleem.
Auto van mijn vrouw: Renooit Kliko Estate TCe100 série limitée Collection
Exen:
Opel Corsa 1.7D, wit (2000)
Renault Mégane Grand Tour Authentique 1.5dCi, Rouge de Feu (2004)
Citroën C5 Break (ph1) 2.0HDi Ligne Prestige, Vert Eau Limpide (2004) (geëxporteerd)
Peugeot 307SW 1.6HDi Pack, Bleu Montebello (2006)
Citroën C5 Break (ph2) 2.2HDi Ligne Prestige, Gris Orageux (2004)
Exen:
Opel Corsa 1.7D, wit (2000)
Renault Mégane Grand Tour Authentique 1.5dCi, Rouge de Feu (2004)
Citroën C5 Break (ph1) 2.0HDi Ligne Prestige, Vert Eau Limpide (2004) (geëxporteerd)
Peugeot 307SW 1.6HDi Pack, Bleu Montebello (2006)
Citroën C5 Break (ph2) 2.2HDi Ligne Prestige, Gris Orageux (2004)