Al even geleden ,bij mn laatste login had ik nog een C5 phase II berline , nu een trotse bezitter van een phase III C5 tourer exclusive
Deze rijdt een stuk aangenamer , maar wel al na 2weken kosten :
Mooi, zo'n bandenspanningsdetectie , echter een beetje brittle design , ff lucht bijtanken met een smile, om dat ie t aangeeft, ontaard in bandje wisselen bij -4
Tpms Sensor blijkt helemaal niet goedkoop te zijn en de dealer spreekt van ±100€ montage af , als alternatief bied hij aan een rubber sjepap en een een rondje lexia van het huis ...kosten 6€ ...
Mooi dus van de dealer , maar spijtig van de optie , dan maar op zoek op de after-market kom ik dan op ebay voor 124€ (ex verzending) op een landrover setje dat compatible zou zijn , het zou enorm tof zijn als iemand dit even kan bevestigen
http://www.ebay.de/itm/JTS-4-STUCK-SET- ... 1728453396
Voor die 6€ wordt mn wiel netjes vervangen , mooie service , wel wijst de dealer me op versleten blokken en schijven , zowel voor als achteraan , thuis ff nagemeten en ja hoor schijven voor 26 mm en achter 10 , na wat forumonderzoek blijken ze al ver heen
Snel weer het winterweb op , en ja hoor verschillende maten beschikbaar , moeilijk zeg
Ik heb geen Nederlands kenteken maar een rood witte plaat, dus zoeken op kenteken gaat al niet
Nu de grote vraag , kan je ook onderdelen zoeken op het web op chassisnummer ?
ik zoek dus schijven voor en achter en bijhorende schoenen , wie weet de maat ?
vin nummer voor de kenners VF7RWRHR89L544951