Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.
Auto: C5 berline 2.0 - 16v prestige
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2001
Phase: 1
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 230000
Kleur: grijs
Mijn dame vertoont de laatste tijd een aantal kuren.
Allereerste,
Het rechterachter licht werkt niet maar als ik hem op standje mistlamp zet begint hij ineens vel te branden?! Wat kan dit zijn?
En de auto reset zichzelf nog al vaak, dan start ik de auto en dan is alles gereset, de instellingen van de radio, de ramen gaan niet meer in een keer omhoog, maar ook geeft de boordcomputer en het metertje in jet dashboard een hogere stand van benzin af.
Iemand die mij antwoorden kan geven?
Allereerste,
Het rechterachter licht werkt niet maar als ik hem op standje mistlamp zet begint hij ineens vel te branden?! Wat kan dit zijn?
En de auto reset zichzelf nog al vaak, dan start ik de auto en dan is alles gereset, de instellingen van de radio, de ramen gaan niet meer in een keer omhoog, maar ook geeft de boordcomputer en het metertje in jet dashboard een hogere stand van benzin af.
Iemand die mij antwoorden kan geven?
Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Bouwjaar: 2018
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Soft sand
Is ze op kuuroord?
Met vriendelijke groet
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
Auto: Citroen C5
Opties: nog standaard
Bouwjaar: 2010
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 190000
Kleur: grijs metalic
Nog steeds geen nieuwe accu gekocht? 
Huidige voertuigen,Volkswagen T5.1 multivan bj 2008 , DKW Hummel (1960), Lomax 2-4 (1973), BMW r25-3 (1952),
Auto: 2.0 16v break athena
Bouwjaar: 2006
Energielabel: E
Phase: 2
Organummer: 10574CJ
Productienummer: 10194
kilometerstand: 310687
Kleur: KPKD
KPH: Achter
wat Willyb al zegt mijn eerste reactie is Accu. Als deze op begint te raken geeft die nog wel eens vreemde storingen, en zoals jij beschrijft klinkt het of er te weinig stroom in het systeem komt.
groetjes edwin
lexia en diagbox aanwezig
steun stichting AAP doneer op http://www.aap.nl of doe een donatie aan het VST
lexia en diagbox aanwezig
steun stichting AAP doneer op http://www.aap.nl of doe een donatie aan het VST
Auto: Audi A3 1.4 TFSI G-tron
Opties: MMI, xenon, S-tronic, ASS
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2014
Energielabel: A
kilometerstand: 100000
Kleur: Beluga Bruin
Wel vreemd aangezien het mistachterlicht links behoort te zitten.
Lijkt een massaprobleem of een platte accu. Gelukkig blijft de vorst nog wel even weg anders sta je 's morgens mogelijk een keer met een auto die niet wil starten.
Zijn de problemen ontstaan na hobbywerk aan de electra? Zelf ingebouwd spul bijv? Zoals (USB)-laders ed.?
Toevallig niet (af en toe) een brandend accu lampje op je dashboard? Dat kan duiden op een defect aan het dynamo.
Lijkt een massaprobleem of een platte accu. Gelukkig blijft de vorst nog wel even weg anders sta je 's morgens mogelijk een keer met een auto die niet wil starten.
Zijn de problemen ontstaan na hobbywerk aan de electra? Zelf ingebouwd spul bijv? Zoals (USB)-laders ed.?
Toevallig niet (af en toe) een brandend accu lampje op je dashboard? Dat kan duiden op een defect aan het dynamo.
Auto: Citroen C5
Opties: nog standaard
Bouwjaar: 2010
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 190000
Kleur: grijs metalic
Er was een paar weken ook al een vraag over de accu waar de wegenwacht 3 x voor geweest.
ik wordt er een beetje moe van, als ik alle vragen lees
http://www.c5club.nl/c5forum/viewtopic. ... &start=150" onclick="window.open(this.href);return false;
ik wordt er een beetje moe van, als ik alle vragen lees
http://www.c5club.nl/c5forum/viewtopic. ... &start=150" onclick="window.open(this.href);return false;
Huidige voertuigen,Volkswagen T5.1 multivan bj 2008 , DKW Hummel (1960), Lomax 2-4 (1973), BMW r25-3 (1952),
Auto: Citroen met identiteit crisis (DS7)
Opties: Veel te luxe voor een bouwvakker
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2019
Energielabel: C
kilometerstand: 160kkm
Kleur: Blanc Banquise
Met WillyB eens....breng haar eens naar een garage en geef haar een grote checkup ipv allemaal losse vragen.
Of doe wat met de antwoorden en geef terugkoppeling als reactie na ondernomen acties vanuit de input die je krijgt.
Of doe wat met de antwoorden en geef terugkoppeling als reactie na ondernomen acties vanuit de input die je krijgt.
C5club V.I.P.

Auto: C5 2.0 16V VTR Break + Ligne Business break
Opties: Garage René matten, dimbaar STOP lampje
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2005
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10363
kilometerstand: 470000
Kleur: Sable de Langrune
Accu...of dynamo. Heb je al wat gemeten, spanning bij stilstaande en bij draaiende motor?
Auto: C5 berline 2.0 - 16v prestige
Bouwjaar: 2001
Phase: 1
kilometerstand: 230000
Kleur: grijs
Goedenavond, de adviezen hier opgevolgd.
Nieuwe accu gekocht, maar helaas geen achterlicht ook merkte ik dat lv het groot licht niet werkte.
Dus vandaag naar de sloop opzoek naar het binnenste van het achterlicht, hiervan heb ik er 3 geprobeerd maar dit mocht ook niet baten.
Even opgezocht wat voor zekering er bij de lichten hoorde, dit was zekerig 12 deze vervangen en nu werkt alles weer !
Nieuwe accu gekocht, maar helaas geen achterlicht ook merkte ik dat lv het groot licht niet werkte.
Dus vandaag naar de sloop opzoek naar het binnenste van het achterlicht, hiervan heb ik er 3 geprobeerd maar dit mocht ook niet baten.
Even opgezocht wat voor zekering er bij de lichten hoorde, dit was zekerig 12 deze vervangen en nu werkt alles weer !
Auto: Citroën
Contacteer:
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24