Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1,2 & II (PH3) type X7 die is bedoeld voor alle types in de categorie algemene vragen.
Auto: C5 Tourer 1.6 THP
Opties: pack look exterieur met LM
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2011
Energielabel: A
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12413
Productienummer: 10400
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 151000
Kleur: Gris Haria
KPH: C5club sticker
Contacteer:
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Contacteer:
Stickerfix is een aardige oplossing, je blijft het wel zien !!
Ik had het voor tijdelijke oplossing gebruikt, zag er prima uit , echter als pietje precies toch maar laten maken
Als dat geen issue is gewoon proberen ! ( ligt ook een beetje aan de plek en formaat van de beschadiging .... )
Ik had het voor tijdelijke oplossing gebruikt, zag er prima uit , echter als pietje precies toch maar laten maken
Als dat geen issue is gewoon proberen ! ( ligt ook een beetje aan de plek en formaat van de beschadiging .... )
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Peugeot 208 1.2 GT Hybrid 145 Gris Selenium ‘25
C5club extreme Fan

Auto: C5 Aircross, Business Plus, 1.2 Puretech
Opties: afn. trekhaak - Pioneer speakers - Dakdragers
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2019
Phase: C5 Aircross
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 48000
Kleur: White perl
Ik heb het ook geprobeerd.
Mijn Gris Fulminator Tourer is toch iets anders gekleurd dan StickerFix aan geeft. Maar dat zal bij handmatig bijwerken ook het geval zijn.
Je blijft vooral bij strijklicht toch duidelijk zien dat het een sticker is door de randjes. Overigens is het wel een hele dunne sticker. ter beoordeling heb ik het aan vrienden gevraagd om het te beoordelen en ze moesten echt wel even zoeken (had zelfs een hint gegeven over welke kant van de auto het ging).
Aanbrengen is een fluitje van een cent, je krijgt een redelijke hoeveelheid stickers.
Mijn Gris Fulminator Tourer is toch iets anders gekleurd dan StickerFix aan geeft. Maar dat zal bij handmatig bijwerken ook het geval zijn.
Je blijft vooral bij strijklicht toch duidelijk zien dat het een sticker is door de randjes. Overigens is het wel een hele dunne sticker. ter beoordeling heb ik het aan vrienden gevraagd om het te beoordelen en ze moesten echt wel even zoeken (had zelfs een hint gegeven over welke kant van de auto het ging).
Aanbrengen is een fluitje van een cent, je krijgt een redelijke hoeveelheid stickers.