Ik heb al veel verschillende merken gereden uit meerdere landen, maar na destillatie kwam ik uiteindelijk uit op een C5 of een Rover 45. Na (eindelijk - lang verhaal) mijn hypotheek overgesloten te hebben, kan ik me nu een goede en grote auto veroorloven. 8)
Na lang zoeken op het net (je bent IT'er of niet) heb ik mijn handelaar gevonden in Raamsdonksveer.
Zaterdag erheen. Inmiddels had ik besloten een C5 te gaan kopen, want Rover is over de kop en ik wil ook in de toekomst nog wel ondersteuning. Verder is mijn overbuurman voormalig eerste monteur van Citroen.... De keus was dus niet moeilijk.
Ik ben na twee proefritten gevallen voor een groene hatchback. Een plaatje van bj. 11/02 met precies 150.000 op de teller. Het interieur ziet eruit als nieuw en van buiten geen krasje of butsje te vinden.
Ik mocht mijn Mondeo inruilen. Het bakkie is bijna 12 jaar oud en ziet eruit als een bakkie van 13 jaar. Rijp voor de sloop. Levert via die handelaar toch nog € 200,- op. Van mijn budget houd ik nu genoeg over om een mooie digitale camera te kopen. Dat wordt het volgende project.
Enniewee, ik ben blij jullie gevonden te hebben, want ik heb afgelopen zondag al het instructieboekje kunnen bestuderen!
Donderdag wordt ze geleverd, om 18.00 mag ik ze ophalen. Ik weet zeker dat ik na mijn Ax- en Saxo-ervaring nu een (hydraulische) ervaring rijker ga worden.
Gelukkig heb ik nog bijna twee weken snippperen over, de plannen zijn al gemaakt!
Kannie wachten tot donderdag-avond!!