Ik ben Frank uit Olst (Overijssel, vlak boven Deventer) en vorige week heb ik een "gloedje-nieuwe" Citroen C5 Break 2.2 HDI Exclusive uit April 2004 (ph1) met 267.000km op de teller gekocht. Een hele leuke uitvoering (vind ik zelf) met leer, 6-bak, navi, telefoon, Xenon, JBL, parkeersensoren, alles elektrisch, metallic lak, trekhaak, enz. enz. enz. En alles werkt, wauw... wat een hoop auto voor weinig geld zeg, met goed onderhoud hoop ik hier nog lang plezier van te hebben.
In begin jaren 90 reed ik ook Citroen want mijn eerste autootjes waren voornamelijk eendjes, dus dat is wel even wat anders. Daarna van alles gehad (oud spul tijdens studententijd) en nog even 2 jaar een Alfa Giulia 1300 uit 1973. Vervolgens vanaf begin deze eeuw ongeveer 10 jaar klassiek Volvo gereden (145 en meerdere 240's waaronder ook Turbo stations) en de laatste 3 jaar een Lancia Lybra. Van deze laatste heb ik vorige week afscheid moeten nemen en die is op de sloop beland nadat hij bijna 4 ton heeft gereden, dus netjes zijn best gedaan. En nu dus een Citroen C5 en ik ben er erg over te spreken. En daardoor ook op dit forum terecht gekomen

Bij deze wens ik iedereen ook gelijk alvast fijne feestdagen!
met vriendelijke groeten,
Frank.