Olie en koelvloeistof temperatuurmeter.
Geplaatst: 09 jun 2014 12:31
Temperatuurmeters
Als mijn auto op bedrijfstemperatuur is, zijn er zo'n zes tot acht blokjes zichtbaar bij de olie en koelvloeistof meter.
Als ik met caravan rijdt, blijven ze mooi op temperatuur.
Wat mij laatst echter gebeurde heb ik in mijn jaren lange ervaring als automobilist nog nooit meegemaakt.
Ik reed 's-Avonds laat op de grote weg een mistbank in waarbij de buitentemperatuur een paar graden daalde, daarbij zag ik dat mijn meters in een verloop van 10 minuten, ook terug liepen tot twee blokjes en mijn koelvloeistofmeter zelfs tot 0. De auto bleef gewoon zijn werk doen. Ik heb later mijn dealer gevraagd of hij dit verschijnsel kende. Het was nieuw voor hem, maar ik hoefde niet ongerust te zijn.
Mijn vraag is, heeft iemand ook deze ervaring met de C5 PH 3 meegemaakt?
Als mijn auto op bedrijfstemperatuur is, zijn er zo'n zes tot acht blokjes zichtbaar bij de olie en koelvloeistof meter.
Als ik met caravan rijdt, blijven ze mooi op temperatuur.
Wat mij laatst echter gebeurde heb ik in mijn jaren lange ervaring als automobilist nog nooit meegemaakt.
Ik reed 's-Avonds laat op de grote weg een mistbank in waarbij de buitentemperatuur een paar graden daalde, daarbij zag ik dat mijn meters in een verloop van 10 minuten, ook terug liepen tot twee blokjes en mijn koelvloeistofmeter zelfs tot 0. De auto bleef gewoon zijn werk doen. Ik heb later mijn dealer gevraagd of hij dit verschijnsel kende. Het was nieuw voor hem, maar ik hoefde niet ongerust te zijn.
Mijn vraag is, heeft iemand ook deze ervaring met de C5 PH 3 meegemaakt?