Pagina 1 van 35

Geplaatst: 31 mei 2006 16:08
door higgy
Was het niet zo bij de C5 Ph1 dat welke wielen dan ook sowieso wat ieltjes stonden in de wielkasten en men daar bij de Ph2 met wat stilistische grappen (die rand onderlangs aan de zijkant) een draai aan trachtte te geven?

Geplaatst: 31 mei 2006 16:19
door Menno
De rand bij een PH 2 is weinig anders dan die van een PH 1 toch ? , op wat chroom accenten na .... ik weet zelfs van eigenaren ( kwam mijn dealer mee ) die hun PH 1 met PH 2 onderstukken hebben voorzien ...

:)

Geplaatst: 31 mei 2006 17:56
door Rembrandt
Oh, :?: , ik had begrepen dat dat niet paste. Dat werd in elk geval in de betreffende topic op het Citroen-forum vermeld.
Die nieuwe onderstukken zijn net wat strakker dan de oude, en natuurlijk dat chroomrandje......
Maar ik had begrepen dat dan de hele bumper vervangen moet worden.
Dat lijkt me achter nog niet zo'n probleem (net als de skirts), maar de voorkant is toch net even anders.

BTW Als je de Imola mooier vind, wil ik wel ruilen. 8)
Al is er bij mij 1 velg beschadigd.

Geplaatst: 31 mei 2006 18:04
door Menno
Middenstukken wel zijn te doen , bumpers zijn idd compleet anders en daar kun je het randje niet van overzetten ...

Opleuken en veranderen van je C5 ( pimp my C5 )

Geplaatst: 19 jun 2006 23:18
door Dickiedik V6
Mooi he, vond ik op internet, staan er nog meer op, ook in het rood en Zwart
adres staat onder de foto's




ik vind al die spoilers en skirts niet mooi op een C5, wel apart, en de wielen lijken nu nog kleiner met die dikke dorpels eronder, maar ja, smaken verschillen, gelukkig.
maar blijf ze sturen die plaatjes, ik vind het wel leuk om te zien :shock:

Groeten Dick.


edit Rene...foto's werkten niet meer

Geplaatst: 19 jun 2006 23:20
door Menno
Ook niet mijn smaak , maar die extra tint op de zijramen kan ik wel waarderen , zeker icm deze zilveren kleur ...

Geplaatst: 20 jun 2006 11:40
door The F Mister
Zou die tint mogen in nederland?

Geplaatst: 20 jun 2006 11:43
door Harm
Je mag wel zijruiten en achterruiten in zekere mate verdonkeren. Hoeveel weet ik niet, maar het is gelimiteerd...

Geplaatst: 20 jun 2006 12:54
door maeseelek
Vanaf de achterdeuren mogen volledig verdonkerd worden.

ik dacht dat het volgende regel was in B:
De zijruiten en de voorruit van de bestuurder en de persoon ernaast mogen verdonkerd zijn, aldoch de bestuurder moet duidelijk zichtbaar en herkenbaar zijn.
Dit komt in feite overeen met de af-fabriek getinte ruiten. Achteraf een folie bijplakken mag vooraan niet.

Geplaatst: 20 jun 2006 12:55
door Harm
Waarschijnlijk is het in Nederland ook zoiets, vergelijkbaar met de tot grijs kenteken verbouwde auto's.

Geplaatst: 20 jun 2006 13:04
door maeseelek
Harm van Beek schreef:Waarschijnlijk is het in Nederland ook zoiets, vergelijkbaar met de tot grijs kenteken verbouwde auto's.
jullie hebben idd verschillende kleuren kentekens, wat zijn de verschillen?

ik zie hier regelmatig blauwe kentekens, zijn dit taxi's?

Geplaatst: 20 jun 2006 13:08
door Harm
Blauw = taxi
Groen = handelaar
Geel = particulier
Wit = aanhanger...Meer??

Geplaatst: 20 jun 2006 13:12
door Klussie
Yep

Afbeelding
Bij export van voertuigen.
Voertuigen die naar het buitenland geëxporteerd worden, moeten witte exportkentekenplaten voeren als ze rijdend over de weg het land verlaten. Deze kentekenplaten veranderen niet. Ze worden pas verstrekt na inlevering van de Nederlandse kentekenplaten bij VWE

http://www.vwe.nl

Geplaatst: 20 jun 2006 13:13
door maeseelek
dus in feite, als je een firmawagen hebt dan heb je een groen plak?

we gaan wel of-topic, misschien elders verplaatsen?

Geplaatst: 20 jun 2006 13:25
door The F Mister
edit: goed zo....

En alles over nederlands kentekenplaten: hier te lezen