Nou...die S.O. hoeft niet hoor. Bij mijn dame zit de slechte koppakking...die met de lipjes..en hij maakt de druk zo hoog in het koelsysteem dat het bij de dop eruit spuit. Na vervangen dop...eerste hoop natuurlijk 3,50 euro

gooit ze geen koelvloeistof meer eruit. Alleen drukopbouw,slangen hard,etc. Bij dop losdraaien hoor je de druk weggaan en komt de koelvloeistof weer op het pijl terug. Temperatuur,olieniveau etc. blijft normaal. En aangezien de dame bijna 125000km gewerkt heeft nu (gekocht bij 68000km) en volgend jaar dus toch de d-riem vervangen moet worden, haal ik dat nu even naar voren, samen met de multiriem. Voor de rest....nog geen problemen gehad, met uitzondering van 1 veercilinder achter, 1 handremkabel, gebroken stoelframe (gelast door Willy uit ons mooie buurland), 2 verloren wieldoppen (dame toe aan nieuwe schoenen

) en 1x apk afkeur door te hoge roetmeting...schoongeblazen door op en neer naar Zwitserland met flesje reiningingsmiddel in de tank.
Dus al met al, niet te klagen hoor alleen beetje jammer dat 2000km geleden de olie en filters vervangen waren en nu de olie weer opnieuw mag.
ps: bedankt voor het meeleven
En scheur kan natuurlijk, maar dat zie je pas na afpersen en demonteren...maar mijn gevoel zegt geen scheur na klachtdoorname van mijn dame. Weten we binnenkort en laat ik natuurlijk weten.