Pagina 1 van 1

Met de C5(en gps) naar frankrijk

Geplaatst: 19 mar 2012 19:58
door knokkie
Daar ik net bij de franse grens woon en dus wekelijks zeker enkele keren naar Frankrijk ga,vroeg ik mij af(na het zien van het nieuws op tv!!!) of het mogelijk is om de flitslocaties uit te schakelen op mijn navigatie?
Boetes kunnen oplopen tot 1500E als er flitspalen op uw gps staan,en de 'gendarmes' :o in Franrkijk zijn meestal niet echt vriendelijk en recht to the point,en dat weet ik uit ervaring :D

Grtz,
Knokkie

Re: Met de C5(en gps) naar frankrijk

Geplaatst: 19 mar 2012 20:21
door Roman
kijk eens hier Pedro
een heel draadje hierover...
;)


http://www.c5club.nl/c5forum/viewtopic. ... d+flitsers" onclick="window.open(this.href);return false;