Pagina 1 van 1

Slechte radio ontvangst

Geplaatst: 06 feb 2012 22:20
door x882001
Sinds dat de accu verkeerd om aangesloten is geweest. Heb de radio al gewisseld maar dat maakt niets uit. Zit er soms ergens een actief compinent in de signaalweg ? Antenneverstreker of zoiets ? iemand tips ?

Re: Slechte radio ontvangst

Geplaatst: 06 feb 2012 22:55
door C5-er
Bij de break zit er geen versterker in de antenne

Re: Slechte radio ontvangst

Geplaatst: 06 feb 2012 23:52
door Marc
Jawel, er is wel een versterker. Die werkt alleen wanneer de radio aanstaat. Ik heb namelijk de antenne voor TMC van mijn GPS aangesloten op de radio antenne. En de TMC signaal sterkte springt omhoog wanneer ik de radio aanzet.