Pagina 1 van 1
Koelvloeistof temperatuur te hoog bij koud weer ?
Geplaatst: 06 feb 2012 22:18
door x882001
Ik krijg de laatste paar dagen geregeld sóchtends na zo'n 20 km gereden te hebben de melding koelvloeistiftemperatuur te hoog. Na 5 minuten stil gestaan te hebben is het weer weg. Op de trugweg heb ik dat probleem niet. Lijkt alsof de dame het te koud heeft gehad. iemand enig idee wat dit kan zijn ?
Re: Koelvloeistof temperatuur te hoog bij koud weer ?
Geplaatst: 06 feb 2012 22:27
door willemb
Als de naald van de meter van maximale temperatuur ineens weer naar normale temperatuur schiet is het de temp. sensor. Had ik ook eens.
Re: Koelvloeistof temperatuur te hoog bij koud weer ?
Geplaatst: 07 feb 2012 15:42
door Eric Vertogen
Wat geeft de koelvloeistoftemperatuurmeter aan?
Worden, onder de motorkap, de aan- en afvoerende slangen (2 dikke waterslangen vanaf de radiator) warm?
Re: Koelvloeistof temperatuur te hoog bij koud weer ?
Geplaatst: 07 feb 2012 18:34
door ms-c5
misschien ooit eens water bijgevuld
